natuurlijk is er wat onduidelijkheid geweest, maar als men maar blijft afzeggen kost t ook elke keer opnieuw tijd voor de organisatoren! ik vind t dan ook niet netjes van velen... Anderen doen wel moeite, zoals oa Mirjam die sil speciaal geschoren heeft.
1) als ik 2x model moet valt dat denk k wel te regelen 2) helaas heb ik begrepen dat we t strand pas om 20u op mogen. Dat zeggen mijn stalgenoten en vond ik op internet. Zal ik morgen even kijken wat er op t bord staat bij t strand? Dan zijn we zeker!
diesel_
Geplaatst: 04-06-13 00:14
wennie19 schreef:
de schema's staan gewoon op het forum en heb nu al meerdere keren gezegd dat het op 8 en 15 juni is. ik weet niet hoe ik het nu nog duidelijker moet maken
Strand Egmond aan zee is gewoon vanaf 19.00 uur, lijkt me raar dat het strand in Castricum dan vanaf 20.00 is? Waar zie je dat op internet? Want als dat zo is moet daar inderdaad wel rekening mee gehouden worden en dan is het misschien alleen maar goed dat er minder modellen zijn, anders heb je weer te kort tijd tot dat de zon onder gaat
Killyenn
Geplaatst: 04-06-13 00:18
"In de zomer zijn paarden op het strand van Castricum op de zonnestranden en activiteitsstranden alleen toegestaan voor 10.00 en na 19.00 uur. In de winter zijn paarden overal toegestaan met uitzonderingen van zon- en feestdagen tussen 12.00 en 19.00 uur." Bron: klik
Is er nog plek voor een fotograaf op een van beide data's als het doorgaat?
Bagheera_206
Geplaatst: 04-06-13 05:42
Ik heb er een nachtje over geslapen en wil in ieder geval mee als fotograaf met de groep van 8 juni.
@Wendy: Kan ik nog mee als fotograaf?
@Bibi: Leuk als jij ook mee gaat. Ik heb jou echt al in geen tijden meer gezien/gesproken.
zal ik een oproepje plaatsen bij mij op stal of er nog geïnteresseerde modellen zijn?
Binau
Geplaatst: 04-06-13 10:05
Jammer Vera, had Galan graag op de foto gezet. Waarom haak je af? Het is nu toch allemaal duidelijk? Het is wel erg moeilijk voor de organisatie om zo nog alles goed te plannen als iedereen op het laatste moment afzegt. Ook jammer voor de overige modellen zoals Jenkins die speciaal haar pony heeft geschoren voor deze meeting...
Madelief wil kijken of ze mss met haar PRE kan komen, maar twijfelt ivm het in donker terug naar huis gaan.
Killyenn
Geplaatst: 04-06-13 10:22
Als er vier modellen zijn en we starten om 19:00 uur, ben je uiterlijk twee uurtjes bezig (4x10/15 portret, half uurtje los en half uutje rijden), is het 21:00 en nog prima licht als het goed is?
Richard, ja gezellig
Vera schreef:
Ik heb er ook een nachtje over geslapen maar haak af als model. Heel veel succes allemaal!
Oo jammer, je hebt echt een prachtig paard, die had ik graag op de foto gezet
Laatst bijgewerkt door Killyenn op 04-06-13 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt
madelief88
Geplaatst: 04-06-13 10:23
Zal me maar meteen even melden hier Heb even gekeken en het is namelijk een stuk van min. zo'n 10 km (heen, en dan weer terug is 20KM) ik heb dus geen trailer oid.
Niet iemand die toevallig een plekje in de trailer over heeft? En ik begrijp dat er veel afmelders zijn, wie gaan er wel heen zaterdagavond?
Vera
Geplaatst: 04-06-13 10:24
Om eerlijk te zijn, te weinig fotografen en fotografen die me aanspreken (no offence ) Het kost me veel tijd en voorbereiding (moet hem smiddags eerst naar een vriendin rijden met de trailer om te wassen, wij hebben nl geen warm waswater op stal), dan moet ik er wel een goed gevoel over hebben. De fotografen die me het meest aanspraken zijn afgehaakt, dat vind ik jammer....
Ik dacht dat ereen hele wachtlijst van modellen was
Killyenn
Geplaatst: 04-06-13 10:31
Begrijpelijk
Madelief, zou leuk zijn als je mee kan, ik heb Furia volgens mij in 2011 of 2012 nog op de foto gezet, zou het graag nog eens over doen
Voor de modellen die het leuk vinden om te zien voor de meeting, hier staan wat van mijn foto's van de fotomeetings van afgelopen jaar: http://killyennphotography.tumblr.com/
Ja, dat weet ik nog, vond jouw foto's toen volgens mij een leuk sfeertje hebben!
Ik ga eens overleggen met stalgenootje, ik wilde deze week sowieso een strandrit maken. Eigenlijk donderdagavond, maar zaterdag is ook een optie. Normaal gaan we naar Egmond, maar Castricum moet ook wel lukken. Als zij kan en het leuk vindt, laat ik het weten. Zij heeft overigens een donkerbruine E-pony, weet niet of daar interesse voor is?
Wij komen dan dus wel ohz, kan zijn dat de paarden dan al wat bezweet zijn en kunnen dus niet echt iets meenemen (een touwhalster oid)?
Sorry jongens, schiet me opeens te binnen dat ik helemaal niet kan... Heb zaterdagmiddag met een vriendin afgesproken, die komt van de andere kant van het land en is nu in de buurt. Zouden er een middagje van maken samen met mijn zus en haar, dat ze Fuur ook weer eens ohz ziet.
Ik ga waarschijnlijk wel donderdagavond naar het strand in Egmond met Furia. Mocht iemand het leuk vinden dan wat plaatjes te schieten, PB me maar
Jenkins
Geplaatst: 04-06-13 10:47
dais als je mij zou kunnen oppikken in castricum zou heel mooi zijn
Jenkins volgens mij kan dat zal het vanavond even overleggen met vaders is die van jou lief met een merrie in de trailer haha de mijne doet helemaal niks dus dat scheelt!