Bij deze verwacht ik dus dat ik in de middaggroep zit! Heb ik nog ff de tijd om mijn shetlander van 165 cm te rossen...
nenaavdw
Geplaatst: 12-04-13 23:23
Ik heb ook even een voorproefje voor morgen.. Ziggy was wel een beetje stuiterig omdat hij net dacht dat hij nog wel aan het werk mocht haha Dus ben maar weer af gestapt!
Echt gaaf met die trouwjurk! En ik ben ook wel benieuwd naar dat dames zadel!!
begrijp ik het trouwens goed dat je als tweetal maar 1 ruiter/paard combinatie op de foto zet nee toch??? wil ieder paard/ruiter wel een keer voor me lens hebben:)
Heb er zin in! Nu extra, heb net nieuwe lens gekocht! 24-70 f2.8. Dus deze ga ik met de portret foto's uitproberen. Voor de actiefoto's wel gewoon mijn 70-200 f2.8 mee hoor
NorwayFjord
Geplaatst: 13-04-13 00:47
Uiteraard krijg je alle combi's voor je lens, we draaien door Ik heb er zin in, tot morgen! (nouja straks xD)
WAAUUWW!! Ik ben benieuwd! Het was echt super leuk! Op de terug weg heb ik Ziggy nog even laten rollen op het strandje.. had hij wel verdiend! Nu lig ik weer fijn ziek op de bank.. Ik hoop dat papa vanavond tijd heeft voor de foto's
Was een gezellige dag vandaag! Mooie foto's shar! Ik heb al mijn foto's op de comp gezet en ze bekeken. Nu even een ander bewerkprogramma en dan kunnen we aan de slag