Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seni schreef:Mijn d40 had ook geen input, heb nu een D7000 en die heeft m ook niet..
Dus ik denk dat het het handigst is voor jullie om triggersetjes te zoeken
hazira schreef:Seni schreef:Mijn d40 had ook geen input, heb nu een D7000 en die heeft m ook niet..
Dus ik denk dat het het handigst is voor jullie om triggersetjes te zoeken
Mss domme vraag: maar waar vind ik deze?
En wat kosten ze ongeveer?
Als die van andere niet bruikbaar zijn op mijn 400d dan zal ik er eentje moeten aanschaffen.
Heel mss kan ik een Nikon body lenen, maar dan heb ik weer geen goede lens..
Edit: denk niet dat t lukt om er eentje aan te schaffen voor donderdag aangezien ik nog geen salaris ontvang voor die tijd...
Betekent toch niet dat dit alles voor mij in t water valt door geen triggerset te hebben.?
Iemand anders toevallig een body te leen?
Gianti schreef:vond het ook gaaf de shoot die mijn nicht laatst had
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6967_n.jpg
Lipydo schreef:Als het allemaal niet lukt wat betreft flitsers aansturen zou ik best mijn camera willen uitlenen, we gaan tenslotte toch per fotograaf te werk
hazira schreef:Lipydo schreef:Als het allemaal niet lukt wat betreft flitsers aansturen zou ik best mijn camera willen uitlenen, we gaan tenslotte toch per fotograaf te werk
Dat zou erg fijn zijn als dat mag!
Ik ga eerst een triggerset proberen te zoeken en aan te schaffen
Wat voor camera heb je? Dan kan ik eventueel rekening houden met een geheugenkaartje
Citaat:SELECTIELIJST
DATUM: donderdag 21/02, kortdag maar denk dat het te doen moet zijn!FOTOGRAFEN
- Gianti - moodboard
Gekozen op basis van enthousiasme in het topic, er is een grote wil aanwezig haha. Korte tijd in de fotografie, maar een mooi portfolio en ideeën zonder ervaring in studio.
- Bagheera_206 - moodboard
Hij zei: ik weet niet of personen zelf op de foto zetten al genoeg is... Dat gaan we meemaken (en straks misschien jou ongelijk geven?) !Heeft zelf studio in huis, maar niet de ruimte. Die ruimte wil ik daarom graag aanbieden om meer mogelijkheden te vinden.
- hazira - moodboard
Ook gekozen op basis van enthousiasme en inbreng van ideeën en goede 'accessoires' (hopelijk mag het!). Geen ervaring in studio.- WildWings - moodboard
Ervaring. puntMooi portfolio, ik denk dat je het groepje goed kan aanvullen.
- borrie01 - moodboard
Dit was een lastige, omdat je geen zichtbaar portfolio hebt. Ik heb de keuze gemaakt (tussen LillLady en jij) op basis van mooie moodboard en de variatie van ideeën en voorbeelden. Ook omdat LillLady al een portfolio heeft met veel studiofoto's, leek het me juist leuk om jou er bij te hebben
![]()
RESERVE- LillLady - moodboard
- Milan_lover - ?
- xMnOn - ?
- saskiakefie - ?
Sorry guys![]()
Gianti schreef:wat moet ik mij voorstellen bij zo'n verloopstukje
(dit topic is zo leerzaam voor mij)
Bagheera_206 schreef:Gianti schreef:wat moet ik mij voorstellen bij zo'n verloopstukje
(dit topic is zo leerzaam voor mij)
In plaats vd flitser doe je dit blokje in het flitsschoentje op je camera.
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... -6951.html
Daar zit dan de aansluiting voor het kabeltje in.