Fotomeeting Loonse & Drunense Duinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Re: Fotomeeting Loonse & Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:40

Sorry daniella..
Maar ik vind het beter zo.
Ik heb nog veel meetings op de planning
Miss treffen we elkaar nog.

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:47

Neej, kan jij ook in de middag? Dus zowel ochtend als middag? als fotograaf..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:49

First_Unique schreef:
Sorry mensen dat ik niet mee kan! Ik ben nog iets te ziek om me eraan te wagen :( Had me er mega op verheugd, ik hoop dat jullie een hele mooie zonnige dag krijgen met heel veel plezier!!

Kun je niks aandoen, ziek = ziek :(:)
Beter goed uitzieken en veel beterschap :j

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:04

Robijntjah en Fabske, ik weet niet het fijne van de 'ruzie' tussen jullie en adrie256. Maar het volgende wil ik wel even kwijt.

De TS van dit topic, had het te druk waardoor het gevaar dreigde dat deze meeting geen TS had. Ik heb om de continuiteit van deze meeting veilig te stellen, de organisatie op mij genomen. Dit wel met in mijn achterhoofd dat het zijn van dagorganisor terwijl ik model ben, niet handig is. Ik heb dus een post geplaatst met daarin het verzoek wie dag organiser wil zijn. First_Unique gaf toen aan dat ze dit wel wilde doen. Super fijn dus! Maar, First_Unique is helaas ziek. Ik heb een oproep geplaatst voor een vervangende Dagorganiser. Blingh heeft toen heel fijn iemand kunnen regelen. Adrie256. Het staat al een aantal dagen op het topic dat Adrie256 back-up dagorganiser is. Kortom, we proberen met zijn allen een mooie meeting neer te zetten. Het weer lijkt gelukkig mee te werken ik ben dan ook erg teleurgesteld in de berichten van Robijntja en Fabske. Dat die 1) niet eerder hebben aangegeven problemen te hebben dat Adrie256 backup organiser was en 2) dat ze nu hebben afgezegd omdat Adrie256 als backup is ingezet. Volgens mij zijn we volwassen mensen en maakt het echt niet uit wie er op het fluitje blaast om de volgende ronde aan te kondigen. Ik ben Adrie256 dankbaar dat hij ons wil helpen aangezien niemand anders zich hiervoor heeft aangeboden.

Ik baal van het feit dat ik en meerdere, onwijs veel energie in deze meeting hebben gestoken en dat er dan zo'n post wordt geplaatst. Komt op mij ongelofelijk onvolwassen over.

Ik ga nu Magicmist contacten om te vragen of ze kan. De meeting gaat gewoon door. In de ochtend hebben we (mits de reserve kan) 8 fotografen en 4 modellen. Dat is dus een prima aantal waardoor we zelfs twee aan twee kunnen werken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:11

Het gaat hier niet om een ruzie, laten we dat even helder hebben.

Dat jij het kinderachtig vind is jouw mening, die mag je uiteraard hebben, het enige wat ik hierover kwijt wil is: oordeel niet zonder dat je weet waar je over praat ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-05-13 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:18

Estelle
Ik heb er over nagedacht wat ik wou
Alvorens ik iets ga roepen.
Excuses naar jou en fotografen had ik al gemaakt.
Het is gewoon een keuze, die ik neem.

Ik hoop dat je alles rond geregeld krijgt nog.
Zoals robijntjah al zei het gaat niet om ' ruzie '
Ik heb geen ruzie.

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:27

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:00

Wellicht kan er nog een model van de middag groep naar de ochtend om het beter te verdelen

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:04

Ik heb volgens mij iets gemist! Waar gaat het over? Beetje raar zo?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:07

Ik mis het ook een beetje.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:09

Ff nog een vraagje. Worden de modellen van de middag sessie opgehaald door de organisator, op de parkeerplaats?? O k weet niet precies waar ik moet zijn :oJammer dat er nog zo veel afmeldingen zijn. Gelukkig missen wij allemaal de reden waarom sommige mensen het laten afweten........

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:16

freakish1977 schreef:
Ff nog een vraagje. Worden de modellen van de middag sessie opgehaald door de organisator, op de parkeerplaats?? O k weet niet precies waar ik moet zijn :oJammer dat er nog zo veel afmeldingen zijn. Gelukkig missen wij allemaal de reden waarom sommige mensen het laten afweten........

Geen idee hoe het hier gaat, maar meestal komen de modellen en fotografen elkaar al tegen op de parkeerplaats.
Neem aan dat je niet 1 minuut voor tijd aan komt rijden met een paard :+
Kortom zet je trailer bij de trailers.
En ahum.. hou bij inparkeren al rekening met wegrijden en laden en lossen, ze zetten daar doodleuk auto dwars
achter je laadklep.

Middag zou ik zeggen loop naar B en D met je paard en wacht tot ze je halen, of je moet de weg weten of ander model moet
het je kunnen vertellen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:21

Misschien inderdaad bij Bosch en Duin wachten Andrea?
Ik kom sowieso met Cimmy en de paarden te voet (ik zet de trailer bij haar).

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:25

Zet het nummer van de dagorganiser in je telefoon. Ik verwacht dat jullie idd alle trailers zien staan en een groepje mensen met cameras:) Maar mocht je nou één van de eerste zijn, kun je dus even bellen met Adrie256 Tel : 0626390659

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:48

freakish1977 schreef:

Hoi, Ja de dagorganiser komt dan ook naar de parkeerplek. Ik zie je dan sowieso met mijn paardje op de parkeerplaats. ZININ!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:50

Andrea waar zet je de trailer? want anders komen wij je gewoon tegemoet?

Estella ik neem aan dat je wil afspreken bij het vennetje? Zoek je nog modellen want anders kan ik wel iemand vragen?

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:55

Hoi Blingh, ik wil sowieso idd bij het vennetje fotos gaan maken met elkaar. Het is het handigste wanneer de fotografen wanneer de modellen verzamelen, even een rondje lopen om te kijken waar de fotos genomen kunnen wordne. Vennetje etc. Bling, kun jij alvast nadenken en met adrie afstemmen welke plekjes leuk zijn?: Dan kan Adrie (of misschien jullie samen) die in de ochtend aan de fotografen laten zien. Denk dan oook direct aan plekjes voor rijdfotos:) Twee locaties voor rijdfotos.. Moet allemaal wel dicht bij elkaar liggen ivm tijd.

Er zijn in zowel de ochtend als middag 7 fotografen. Dus wanneer er geen modellen meer afvallen, gaat we het zo prima redden en hebben we ook niet meer modellen nodig. Anders is de balans weer scheef. Een extra fotograaf zou fijn zijn:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:58

Ja dat komt goed! Dan zal ik ervoor zorgen dat ik er ook om 9.30 ben!

Ik zal de hond meenemen als herkenningspunt. We hebben 2 chihuahuaX dwergpinchers bij :j Met shooten gaan ze in de auto maar dan kun je ons herkennen! En anders bel je gewoon ff:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 07:00

Weersverwachtingen zijn echt goed!!

Clau & Andrea die veren neem ik nog mee en ik kijk ook voor bellenblaas!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 08:42

Oh super :D
Wat krijg je van me?

Ik heb er zin in :):)

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:58

Blingh, zou jij nog iemand van jouw stal met een leuk paard willen vragen? De reserve kan namelijk niet. Wanneer we geen 4e model voor de ochtend vinden, kunnen we kijken of we iemand van de middag naar de ochtend kunnen verhuizen óf de ochtend later laten starten. Ik ben nu tot uurtje of 5 afwezig. de Weersvoorspellingen zijn gunstig:) Ik heb zin in de meeting! Wordt erg leuk denk ik!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:07

Wel graag een net schoon paard :P. Heb ooit zelfde iets met meeting gehad paard was wel mooi had leuke uistraling maar zag er echt niet uit allemaal mestvlekken vieze staart etc.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:13

ik heb er ook zin in!!
heeft iemand misschien een sperriempje zwart die ik kan lenen?..ik kan die van mij nergens vinden en gebruik het anders nooit

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:16

_Daniella schreef:
Wel graag een net schoon paard :P. Heb ooit zelfde iets met meeting gehad paard was wel mooi had leuke uistraling maar zag er echt niet uit allemaal mestvlekken vieze staart etc.

ik ga echt me best doen, alle mestvlekken en plekken verwijderen maar helemaal wit wassen dat kan ik hier niet..

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:31

Dit was echt extreem hoor ik heb dat paard zelfs niet op de foto gezet maar dat was verder ook geen bokker oid.