Er staat nog niet echt wat op, maar ben begonnen met ook een forum te maken Duurde even voor ik het knopje Beheerderspanel openen had gevonden, maar het is gelukt
Fantabulouss
Geplaatst: 26-03-13 11:15
Tamara1991 schreef:
Er staat nog niet echt wat op, maar ben begonnen met ook een forum te maken Duurde even voor ik het knopje Beheerderspanel openen had gevonden, maar het is gelukt
Als je er niet uit komt pb je me maar hoor ik heb er ook een tijdje mee zitten prutsen voor ik het doorhad
Tamara1991
Geplaatst: 26-03-13 12:36
Moet zeggen dat het me alles mee valt Toen ik het knopje beheerderspanel openen gevonden had ging het vrij gemakkelijk
Ga zo nog even aan de gang het schema aan te passen en dan zal ik de nieuwste versie er ook op zetten. Nu staat de verouderde versie er op
Jessicauvita
Geplaatst: 26-03-13 14:30
Ahhh neee Renee Kan niemand anders van stal brengen?? Sterkte met Vas
Tamara1991
Geplaatst: 26-03-13 14:36
Ik heb geprobeerd het schema aan te passen met de tijd die we hebben, maar ik krijg het niet voor elkaar. Zijn er mensen die het erg vinden als het een half uurtje langer duurt?
Neehoor geen probleem Ziet er goed uit je forum!! Misschien leuk als we ook een topic openen met foto's van onszelf zodat we ons eigen van te voren kunnen voorstellen?
Meestal wordt al het geklets etc juist in het bokttopic gehouden, en wat tamara nu gemaakt heeft dient echt alleen als opslagruimte/aanbiedruimte voor foto's voor de fotografen (tenminste zo had ik het bij mijn meeting gedaan )
Lijkt mij wel het handigst inderdaad om het hier te houden en het forum te gebruiken om alle informatie overzichtelijk op een rijtje te houden. Ik denk dat als de fotografen meer van het paard/de pony willen zien ze ook de profielen van de eigenaren wel kunnen bekijken
Tamara1991
Geplaatst: 26-03-13 17:17
Even het nieuwe lijstje
Datum: 27 april 2013 Locatie: tulpen kanoroute verzamelplaats: Jan Verfailleweg 620, Den Helder (parkeerplaats bij de Donkere Duinen)
Ik ga denk na m'n fotoshoot die ik 's ochtends heb snel naar m'n ouders, ff van het toilet gebruik maken en dan pak ik m'n moeders fiets en fiets ik ff naar de kanoroute (is 5min ) dan hoef ik niet zo'n end te lopen kan ik gewoon naar jullie toefietsen
Hoe doen jullie dat trouwens normaal gesproken met het opzadelen etc voor de rijfoto's? Loop je terug naar de trailer om dat daar te doen of wordt dit ter plekke gedaan?
Oke, ik vind het prima. Kan mij alleen voorstellen dat niet iedereen zijn dure zadel zomaar in het gras oid neerlegt
Nog even weer een oproepje, want op de vorige is niet echt gereageerd: is er iemand uit de middaggroep in het bezit van paaltjes en lint? Voor de ochtendgroep zou Myca meenemen, maar zij blijft uiteraard niet de hele middag
Al zien ze er op de foto's wel erg shiny uit Morgen nog even passen, ben benieuwd. Hoop niet dat ze te groot vallen, het is wat met die kleine pony hoofdjes. Maak morgen wel even een foto met Bink erin
Is je hele hoofdstel lakleer of alleen je neusriem? Het lijkt op de foto wel alleen je neusriem. Hij staat leuk bij je stippel.
Ja de frontriem is ook iets breder, ziet wel apart inderdaad. Ben ook niet zo weg van de kleurtjes in de frontriem (dat roze is niet zo heel mannelijk), maar heb op zich wel leuk frontriempje al dus ik kan ik verwisselen. Moet zeggen dat ik de eerste foto sowieso een beetje vreem vind ogen, zo glimmend enzo Eerst maar eens kijken wat past
Ach het wordt al gauw beter dan wat ik nu gebruik. Huidig hoofdstel heb ik ooit voor € 15 op de markt gekocht en gebruik ik al een jaar of 7. Die is echt wel aan vervanging toe haha
Haha ik ook niet En als ik dan wat koop zoek ik de koopjes eruit, de hoofdstellen die ik nu binnen heb gekregen zijn eigenlijk ook alle drie in het goedkoopste segment (alle drie onder € 30). Tja, het blijft toch "maar" een verzorgpony. Ik heb mazzel met een zus die een paar jaar ook verzorgd heeft en niet zo zunig was, ik heb al haar spullen en kleren gekregen
Binkie heeft juist weer een vrij klein hoofdje, ik was ook wel echt op zoek naar een hoofdstel met een smalle neusriem.
Myca
Geplaatst: 29-03-13 21:12
Mooie hoofdstellen ladies
Ik neem mijn zadel denk ik wel mee in een zak dan hoeven we niet terug te lopen.
Eigenlijk was ik van plan om een fiets mee te nemen met fietstassen waar wat prikpaaltjes, draad, thermoskan en eten in past. En er komt ook een groom mee die misschien later zelf wel gaat fotograferen, ze neemt haar camera mee. Hopelijk kan ze hier wat fotografisch van opsteken en Twister en mij bijstaan.
Ondertussen kunnen we natuurlijk ook wel op elkaars spullen letten, toch?