Gatsiedakkie wat baal ik nu dat ik in frankrijk werk anders had ik met mijn Sybje graag model willen staan gaat er ooit een 2de meeting georganisseerd worden heb namelijlk helemaal geen mooie foto's van mij en Syb omdat ik altijd degene ben die de foto's maak
Nee maar ik had sowieso niet gekunt haha ik zit namelijk 700 km verderop .. maar meestal zijn het altijd paarden met een bijzonder uiterlijk.. en dat heeft die van mij net niet niet veel behang ofzo.. dus dit leek me wel een mooie kans haha
MarianneV
Geplaatst: 13-01-13 19:38
Spannend... OP mn foon op bokt...
Dyonepooh1
Geplaatst: 13-01-13 19:38
OOOH IK WIL ME OOK MELDEN! * als dat nog kan * Ik heb een Shetlander ruin!
Beschikt ook over de grote kunsten van vrijheidsdressuur! Zoals steigeren, liggen zitten compliment en klassieke buiging!
Is ook top zwemmer
én natuurlijk onwijs schattig!
Hoop dat het nog kan! Zal nog kijken of alles met vervoer etc kan!
Ooh kan wel! ik zag Dat het in Lelystad was en reageerde meteen! ben nu beetje ana het bij lezen!
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-13 19:43
Hoooooooo die pooooh! aaaah, die wil ik al zo lang op de foto zetten!
De aanmeldingen zijn alleen voor de fotografen gesloten. En het word in het topic gezet (de uitgekozen fotografen) er worden geen Pbs gestuurd, zover ik weet dan
Ik sta er nog niet tussen met Damarscha, terwijl er wel andere nieuwe tussen staan....
Valanee levert de overzichten aan, was me geen eens op gevallen sorry zal zo snel mogelijk aanvullen Ik leg even mijn kids op bed ben er zo direct weer