Nou dn weet ik ook het ook niet meer haha xd als de ts even alles doorgeeft en op ze plek zet enzo is t miss weer duidelijk, sorry van de verwarring door mij.
Winner91
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 22:46
Die palomino is van mij, haha die gaat sws mee.
Gagenetra gaat inderdaad op de plek van Yesorno. Misschien is het handiger als Gaganetra zelf reageert ipv via jou Paulusje, dit maakt het een stuk makkelijker.
Nina en Lisa komen als model 5 en komen op de pauze plek. Nina komt sws in de ochtend groep omdat zij mee rijd met Sanco en was eerder. Ook Tessie en Rumpleteaser hebben aangegeven op de ochtendgroep te willen.
@Lisa, jij zal daarom (mits iemand wil ruilen) op de middag groep komen.
Zoals ik zei maak ik dit weekend de officiële lijst bekend.
Gaganetra zit op het moment zonder internet, vandaar dat ik voor haar plaats.
_Lisaa_
Geplaatst: 06-02-13 22:54
Okee dan moet ik te paard naar kijkduin ga ik t strand op achter me huis en rijd ik naar kijkduin over t strand is 10 min ofzo over t strand wnt de trailer kan smiddags niet. Geeft verdrr niet maar had liever met de trailer gegaan haha maar lochies als die eerder waren is dat wel de eerlijkste manier
Winner91
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 22:59
XiiaaooNaa schreef:
Ah yes!! Voor die knapperd kom ik voornamelijk!!
Rumpleteaser
Geplaatst: 06-02-13 23:51
Ik wil eventueel wel ruilen met iemand als die liever in de ochtend groep wil. Dan ga ik wel 's middags.
Ts, als ik de lijst van je krijg zorg ik dat ie online komt hier.
Probleem bij mij is oplost, k kan gewoon in de middag groep! Ga met de trailer heen en rijdend terug is ze schoon als we aankomen haha. Ik wil ook niet de planning in de war gooien :p
Dus het word kijkduin...? Vond la cantina ook een erg goed idee.. ligt eigenlijk tussen kijkduin en scheveninge in..
Winner91
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-13 13:26
Over de locatie ga ik niet meer in discussie.
Winner91
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 22:40
Van de onderstaande fotografen heb ik een bevestiging gekregen dat zij mee gaan: Fantabulouss JNSW XiiaaooNaa Nescafe Jessietje HeidiLover _l_amanda_l_
Van de fotografen hieronder heb ik geen bevestiging gekregen, zouden jullie nog even iets laten horen of jullie er de 17 februari bij zijn? Marit Goof
Zo, de groepen zijn compleet. Ik ga vandaag contact opnemen met Rumpleteaser en wij zorgen voor een overzichtelijke lijst. Hoop dat het lekker weer gaat worden.