Zoey, Catherine kijkt morgen in dr agenda, die heeft ze nu niet bij de hand. ze vind het iig leuk, en wil graag mee maar laat morgen even aan mij weten of ze mee kan dus ik denk dat we wel een nieuwe fotograaf mee hebben
Tamara, ik zou knotjes wel heel mooi vinden. Ik zelf vind dat persoonlijk ook mooier als los (Mits het bij het soort dier past,maar in jouw geval met een sportpaard zou ik het wel doen )
Ik vind dat ook heel mooi en heb ik eerder ook altijd gedaan maar ik zal jullie even laten zien wat ik bedoel;
Ik heb 3 jaar geleden bij Plonie ook een fotoshoot laten doen en ben daar nog steeds blij mee maar ik vind nu die knotten niet helemaal bij de stijl van de omgeving passen;
tamaramt
Geplaatst: 03-04-13 07:39
Ik vind knotten heel mooi maar misschien alleen voor portret fotos en fotograve in de bak.
Wat vinden de andere fotograven? Ik doe wat jullie willen; het is jullie dag
tamaramt
Geplaatst: 03-04-13 07:40
Onderstaande tekst graag quoten
obelix; sportpaarden invlechten ZoeyDercks; maakt niet uit; vlechten/los beide goed
Zoals gezegd dat is mijn persoonlijke voorkeur,maar jij als eigenaar hebt uiteraard het laatste woord daarin Het is net hoe jij m op de foto wilt hebben
Wat vinden de fotografen ook van beschermers/bandages? Ik rij die van mij normaal zonder iets maar kan haar eventueel ook geknot in een wit setje steken als dat ook goed lukt qua (over)belichting? Of helemaal zonder iets kan natuurlijk ook, maar dan wel sportcoupe.
Dames, vraagje; is er nog een mogelijkheid dat ik toch sochtends aan de beurt ben ipv smiddags? Wil iemand met me ruilen? Ik was vergeten dat mijn neefje dan jarig is en daar moet ik smiddags naar toe eigenlijk
Kaaaren
Geplaatst: 03-04-13 19:19
Nog maar een krappe twee weken en dan is het al zo ver leuk leuk!
Even om jullie wat meer inzicht te geven in wat aan te doen
Knotten vindt ik bij een KWPNer het mooiste, maar wanneer het paard een mooie lange manen heeft is het zonde om ze op te binden! Dus Shetlanders/haflingers/fjorden/fries.. los bij mooie manen
Kleuren van de outfit: stem ze af op de omgeving en op je eigen stijl. Zorg dat jij en je paard mooi bij elkaar passen dan is het goed
Bij de stand/portret foto's geen bandages of beenbescherming, vervolgens met rijden kan het wel heel leuk zijn. Dat groene kan prima zonder overbelichting.
Ok, dan vlecht ik ook in Ik zit te denken aan kobaltblauwe set; dekje en bandages en ik zelf dan natuurlijk; kobalt blauw vest of shirt(ligt aan de temperatuur) en zwarte rijbroek
Of evt knalgroen/grasgroen dekje en shirt
Kleuren van de set die ik af kan stemmen op de omgeving is de oranje set maar daar heb ik 3 jaar geleden ook al complete fotoshoot meegehad.
Inderdaad bij portret en stand geen bandages, bij rijden prima. Naar mijn zin het liefste geen wit omdat dat en snel vies wordt en snel overbelicht. Wel leuk dat iedereen mee denkt! @Tamara: ik ga Lonneke van Bono een pb doen, misschien dat die wel wil ruilen