Oja vraagje. Geven de fotografen gewoon 20 à 25 fotos zeg maar op kleinformaat? Niet dat de ene heel veel krijgt en de ander heel weinig dat vind ik niet heel eerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cindy1000 schreef:Nou jongens, zonder de afvallers van Nadine ga ik toch de lijst bekent maken ;
nr 1-5 gaan door, dat zijn er 8
STEMMEN ;
1. Linde (Lindee) met Gusina foto
2. Myrthe (Kaus) met Choco foto&foto
3. Emmy (EmmyJoycee) met Lycke foto
3. Sietske (Shanedow) met Jeldert foto
4. Eline (cindy1000) met Cylana foto
4. (susanne_m) met foto&foto&foto
4. (alicelover) met Amy's Latina foto
5. Rianne (Rianneuhh) met Mabon foto&foto
_
6. Nicole (nicole_hetty)
6. pietie (pietiedecy)
7. Mariska (mariska1408)
7. Amarens ( )
8. (Sharissael)
9. Janneke(janneke_berg)
9. Monica (power1997)
KirstenVosje schreef:Oke
Regels modellen:
# Wij verwachten
- Een goed gepoetst en verzorgd paard.
- Dat je je paard goed in bedwang kan houden onder vrijwel alle situaties.
- Hengsten zijn toegestaan wanneer je zelf denkt dat je paard zich netjes kan gedragen. Jij kent je paard het best.
- Netjes tuig en een leuk dekje ofzo.
- Geen lichte kleren op donkere paarden of andersom, dit is erg moeilijk om te fotograferen.
# Geef van te voren op wat voor foto's je wil (vd, ohz, portret, losgooien met of zonder longeerlijn)
# Nabestelde foto's mogen enkel gebruikt worden om af te drukken of voor eigen gebruik. Voor publiceren moet je de foto's met copyright gebruiken.
Regels fotografen
# Geen foto's op groot formaat zonder copyright weggeven. Ook niet voor een spotprijs, gewoon voor een fatsoenlijke prijs, zodat elke fotograaf even veel kans heeft op nabestelling.
# 20 (?) foto's per fotograaf per paard. (Meer kunnen evt nabesteld worden? )
# Vul aan?
Kaus schreef:Oké.
Kun je ook meerdere hoofdstellen meenemen? Ik heb namelijk ook een blauw hoofdstel voor de mensen die dat mooi zouden vinden. Is het handig dat gewoon mee te nemen.
Net zoals hengstenketting, verschillende dekjes enzo?
(Sorry voor alle vragen, ik ben nog nooit op een fotomeeting geweest...)
Jacobeho schreef:EmmyJoycee schreef:Volgens mij wil iedereen het liefst op zondag
Kirsten, ja goede lijst en zo snapt iedereen het en hoeven we niet 1000 x uit te leggen
Zondags gaat mij helaas niet lukken.