Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nann__ schreef:Ah nee.. Ik hoopte op zo'n dag als vandaag!
En ClementinevS ik snap dat de nieuwe eigenaren het risico niet willen lopen. Een veulen is toch kwetsbaarder. Ik dacht dat er geen reserve modellen meer mochten komen in verband met de Rhino. Ik weet niet hoe dat zit met jou eigen paarden maar dit weet Lara natuurlijk wel.
Astor schreef:xWildrose: Welke maat heb je?
Marit schreef:Wedstrijden worden in zo'n geval altijd afgelast uit voorzorg. Maar al die paniekzaaierij is nergens voor nodig, en ik vind het ook een beetje vreemd aangezien je niets met deze meeting te maken hebtWe hebben zelf al maatregelen getroffen.
borrie01 schreef:Marit schreef:Wedstrijden worden in zo'n geval altijd afgelast uit voorzorg. Maar al die paniekzaaierij is nergens voor nodig, en ik vind het ook een beetje vreemd aangezien je niets met deze meeting te maken hebtWe hebben zelf al maatregelen getroffen.
Je mag het vreemd vinden. Wilde jullie alleen naar waarschuwen hoor. Was goed bedoeld.
Volgde dit topic een beetje zodat ik straks jullie mooie foto's kan bekijken.
borrie01 schreef:Marit schreef:Wedstrijden worden in zo'n geval altijd afgelast uit voorzorg. Maar al die paniekzaaierij is nergens voor nodig, en ik vind het ook een beetje vreemd aangezien je niets met deze meeting te maken hebtWe hebben zelf al maatregelen getroffen.
Je mag het vreemd vinden. Wilde jullie alleen naar waarschuwen hoor. Was goed bedoeld.
Volgde dit topic een beetje zodat ik straks jullie mooie foto's kan bekijken.