SplashIsLief schreef:MadelonSunny schreef:Goed uitzieken dan! Desnoods kom je een half dagje als je dat leuk vind
Beterschap, ik duim voor je dat je je zondag beter voelt!
Dankjewel!
Super die instructiepostEén vraag, waarom moeten de links met foto's op het forum en niet gewoon hier?
Voor het overzicht. Als alle 8 de fotografen hier hun 8 modellen posten wordt het 1 grote rotzooi
De 1 zet liever de foto's op een forum en de ander post liever een link. Dus het liefst de foto's op het forum zetten maar doe je dat liever niet, dan een link naar de foto's.En er zijn 3 modellen die geen bokt hebben, op deze manier kunnen hun ook makkelijk bij de foto's

ik neem aan dat voor portretfoto's ik dan het best gewoon m'n hoofdstel met teugels kan doen? Ik neem een rugzakje mee met wat borstels etc, maar omdat ik ohz er naartoe kom kan ik niet enorm veel bagage meenemen, en ik heb ook geen groom vrees ik, dus ik hoop dat er daar iemand is die af en toe heel misschien met wat kleine dingetjes kan helpen? Ikzelf kom denk ik wel even bij de middaggroep kijken en ben dan ook beschikbaar om een helpende hand te bieden voor wie daar behoefte aan heeft