Hier is de regen al geweest, nu droog. Wel bewolkt, maar zie ook zeker wel wat blauwe lucht..
Love_Rosie
Geplaatst: 22-09-12 08:49
ik zie zon! . en ik las het net idd op nu.nl. Jammergenoeg kunnen ze het niet laten liggen totdat ze iedereen gevonden hebben, en het ze dan zelf op laten ruimen
Snelweg is goed Essy, dan gewoon afslag Haren en als je bij de rotonde komt na de rabobank ga je niet links, maar rechts. En dan bij de stoplichten links en dan ben je er al bijna.
Saskia, inderdaad, ik ga even snel kijken.. Maar volgens mij is het echt verschrikkelijk..
Jullie gaan een mooie middag krijgen!! Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn1!! De volgende keer dat jullie weer wat organiseren ga ik zeker mee!!!!
beetje aan de late kant maar vanaf hier heel veel plezier gewenst! Ben heel benieuwd naar het resultaat! En nog bedankt allemaal voor de lieve reacties..
Ik ben even de naam kwijt voor wie ik het zou opzoeken, maar mijn bruine rijlaarzen komen bij Schockemohle uit Duitsland vandaan. http://www.schockemoehle.net/shop/
Thorn2006
Geplaatst: 22-09-12 16:00
Dames dank jullie wel om het eens mee temaken. Mara is erg moe en staat weer tevreden bij Thorn en Thorn is blij dat zijn meisje er weer is.
Boodschappen zijn ook gedaan. Nu gauw door het huishouden en daarna een frontriemenparty
Morgen weer les geven en een babyshowerparty bij ons thuis .
Leuk maar druk weekend.
Ben erg benieuwd hoe jullie haar hebben vast kunnen leggen.
Ik ben ook weer thuis! Moe en wel heel erg last van mijn rug en weer hoofdpijn, maar het was het waard! Zal proberen om van iedereen zo snel mogelijk een voorproefje te plaatsen, en maak zometeen ook weer een gezamelijk album aan