De mail die twee weken geleden is verstuurd met de schema's klopt die nog gewoon? ik kan namelijk voor de rest geen mailtje vinden, en ik moet nog even de schemas printen
Ollie is van top tot teen gewassen, haar oortjes zijn geschoren (dankje Angelique!) en ik heb een heel gaaf showhalstertje te leen gekregen (dankje Danielle). Ik heb er zin in hoor!
Mijn laptop gaat mee! Dus als je bang bent voor te weinig geheugen kan je een stickie meenemen zodat je het in de pauze over kan zetten! Is er de gehele dag een auto aanwezig waar hij in mag liggen?
EllisL
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-12 21:42
Schema's kun je het beste pakken van de mail die de 13e is verstuurd er is nl het een en ander veranderd, is eigg een heel nieuw schema
Rafiki8
Geplaatst: 15-09-12 21:54
XiiaaooNaa schreef:
Hmm lees nu dat Armentero niet komt, jammer! Zijn er nu alleen bruine / zwarte paarden? (vind ik ook leuk hoor,, maar wit is ook mooi!)
Ik neem een donkere vos mee. Is geen apart kleurtje maar voor een pre wel .
Hee, Mijn auto mag wel dienen als kluis hoor! Die laat zich wel horen als er iemand in zijn buurt komt.
Heb hier alles al klaar staan en de hele bende in de auto gedaan. Moet we wel voor de shoot nog even omkleden want ik en schoon blijven is echt een narigheid. Probeer er half 10 te zijn zodat we even de paddox kunnen afzetten En dan kan Yessie even bekomen van haar reisje naast tank in de trailer. Pfff zal blij zijn als de vrachtwagen klaar is dan hoeven ze niet meer naast elkaar te staan.
Enne neem iets halfs wit mee bruin bonte en een buckskin dus best was afwisseling in de groep!
Heb er echt zin in Alles is ingepakt, morgen alleen nog even eten en drinken etc. Heb ook nog kleine cameraatje mee, misschien wilt het wel lukken om een stukje te filmen, geen idee of het goede kwaliteit is Ik rijd hier om half 10 weg, zal er iets voor 10en zijn
Ook ik heb alles klaar liggen. Net de roosters nog even uitgeprint, want die zijn toch wel handig. Mijn laptop gaat ook mee, heb nog maar 1 geheugenkaartje voor mijn nieuwe camera dus weet niet helemaal zeker of ik dat ga redden.
Ga nu richting bed, zal er rond 10u zijn. Tot morgen!