Hmm kijk er morgen wel naar, maar is niet veel veranderd.
Abby nee zoals je kan lezen neemt loetie84 er 2 mee dus zat paarden
Bismarck
Geplaatst: 31-08-12 06:43
Aaah kom ik een dag niet op stal is er iemand zo vriendelijk geweest om zijn eczeemdeken eraf te halen. De hele zomer is het goed gegaan en nu heeft hij geschuurd terwijl zijn staart zo mooi was. Ik kan die persoon wel vermoorden zo erg baal ik er van.
Nikki: ik kom bij jou nog twee vergunningen halen he? Ze hadden terug gebeld en voor een fotoshoot zou ik geen vergunning nodig hebben, maarja heb ze liever voor de zekerheid bij
Ik ga even vervelend doen. Maar wat zijn de actie foto's? Los tussen prikpaaltjes en lint? Is er enig idee hoe de ondergrond dan is? Mijn poon kan wel draven/galopperen maar heeft artrose en loopt niet goed op mul zand.
Het is indd tussen prikpaaltjes en lint, je kan haar anders evt met een touwhalstertje oid een de longe doen (touwhalster is weg te werken) als je het niet vertrouwd het is mul zand, ik geloof dat de plek waar de heide staat niet mul is. Je moet moet alleen olle dingen laten doen wat ze aan kan.
Ja, op het harde loopt ze super, maar op zand is het altijd de vraag. Al denk ik dat ik haar dan beter gewoon los kan laten, als ze dan niet wil draven geeft ze dat wel aan. Ze is wel erg duidelijk in wat ze wil en niet dus dat is fijn!
Rollen is echter haar favoriete bezigheid en als ze wil liggen stopt ze daar niet mee. Heb er wel eens op gezeten maar rollen=rollen. Dus dan heb je actiefoto's met benen omhoog.
Emptywords: zo heb ik m ook! als ik een keer wedstrijd heb is t wel wat voor mij dat ik m dan zou vergeten er weer aan te hangen dus heb ik m ook achter dat beugelflapje zitten. niemand die t ziet hihi.
Kim: de vergunning wordt straks gebracht dus dan zal ik er aan proberen te denken om hem straks mee te nemen naar Co dat ik m niet vergeet en dan hang ik m meteen aan t zadel!!
Margot: wilde je prikpaaldjes nog hebben? hoelaat ga jij dat stukje afzetten? misschien dat mn moeder ze wel wilt komen brengen want die wilde sws even komen kijken
Stalgenoodje van me die wilt Co met naald en draad knotten (kan ik t ook meteen leren) ! hoop dat t blijft zitten en ben morgen half 8 op stal om puntjes op de I te zetten. en dan nog hopen dat ie zich onderweg niet te druk maakt, denk dat t wel me valt, aangezien er 2 paarden mee gaan van stal.