Kan op angs opzich wel die is niet zo donker dus krijg je geen over of onder belichting!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nies_ schreef:Voor mij een voorkeur? Zwart dressuurzadel met rondgenaaid hoofdstel met of zonder lak neusriem of bruin dressuurzadel met rondgenaaid hoofdstel met wit onderlegde lak neusriem.. Dat zullen jullie beide al wel 10.000 keer gefotografeerd hebben
Dan de laarzen: Bruine polo's met drukker, zwarte polo's met gesp, zwart lak met rits schuinvoor en croco in de boog of grijze met rits achter en croco in de boog. Natuurlijk met bijpassende caps, zwarte hh pro leather, bruine CO GR8 of grijs simpel model met bescheiden zilvere plaat aan de voorkant, een global geloof ik? Lijken iig sprekend op die horze dingen.
Heb ook nog een uitgebreid assortiment aan dekjes, dus roept u maar!
Nies_ schreef:Lichtbruin en creme heb ik dan net weer niet
Dat is wel mooi denk ik, bbp is sowieso wel stoer in de duinen!
Queelens schreef:wit met bruine rand?
Kan op angs opzich wel die is niet zo donker dus krijg je geen over of onder belichting!
alcootje schreef:Voor Zortin heb ik alles zwart (zadel,hoofdstel en mijn laarzen)
Stang en trens en gewoon trens, beide met lakneusriem.
Zortin is vrij donker van Kleur, meestal zijn we in het blauw(donker).
Iemand verder ideeen????
loulou schreef:was creme met een bruin randje trouwens een probleem op een bruin paard? als dat te licht is moet ik nog ff een ander dekje bedenken.
pol013 schreef:Ik neem vooral het charmante karakter van mijn paard mee![]()
Misschien komt die dekhengst nog wel van pas. Moet hij ook stoer gaan doen![]()
Hei in bloei is wel heel leuk.
loulou schreef:misschien moet ik voor de zekerheid dan maar voor een andere kleur gaan......
LillLady schreef:Hmm, iemand ervaring met dit probleem?
Wou net wat leuke foto's schieten van bloemetjes in de tuin krijg ik bij vele klikken erro; fouttief reinig lens contacten.
Ik de lens er opnieuw op draaien deed t weer 3 klikken en again kreeg ik het schermpje weer!
Kan ik dit zelf op lossen of word het een dure reiniging in een fotozaak? Waar ik momenteel de centjes niet voor heb!
NinaCharlie schreef:Vanochtend was ik om 06:45 op stal zodat ik alles kon doen voordat het zo warm werd, en ik moet zeggen dat het om 11 uur toch wel op begon te warmen, maar de rest van de ochtend was echt super om te doen hoor