Ik heb een keer serieus gehoord "Wat sneu voor je, dat je je echte ouders niet kent" Eehm ik lijk toch echt wel veel op m'n paps, en kwa karakter herken je mijn moeder ook wel in mij
Ooh, qua karakter ben ik overuidelijk beide idd. De droge, nuchtere kant van paps. En de bitchy, sarcastische, kant van mams.
Chaos
Geplaatst: 18-02-12 18:33
Hoezo dachten ze dat je je ouders niet kenden? Edit: sorry off-topic!
Tezzy
Geplaatst: 18-02-12 18:34
Ze dachten dat ik geadopteerd was Kijk m'n mams is zeg maar gerust dik en 'maar 1.63, en ik ben net als paps wat langer (1.78) en smaller gebouwd. Dus dat ze mijn moeder niet herkennen.. a-la maar.. ik lijk verder veel op paps
Maar wel geniaal dat je letterlijk van de melkboer bent
Anoli
Geplaatst: 18-02-12 18:35
Bij mij zeggen mensen tegen mij "doe je de groeten aan je moeder" en dan weet ik niet eens wie het is... Dus dan beschrijf ik die persoon maar weer tegenover mn moeder, en zij weet dan wel weer wie het is...
gewoon paar datum opgeven waar me we met ze alle uit kunnen kiezen dan kun je ook zien welk model wel en wel model niet ken. daar uit dan de modellen kiezen
Ja maar ik bedoelde meer wie laat je eerst kiezen?
Aangezien de fotografen ook de locatie hebben gekozen... Is het misschien logischer om hen ook de datum te laten kiezen en aan de hand van locatie en datum vallen er denk ik wel modellen af. En dan de modellen selecteren...
Maar goed als iemand een ander idee heeft is ook goed hoor