Veulentje kan wel mee vind ik! Maare, ik ben vóór, Berdien! Vond het helemaal tof! En denk dat Maris ook wel mee wilt met één van haar Spaanse schonen, als er modellen te kort zijn..
als ik tijd heb (baby in feb verwacht ) Dan ben ik ook voor een herfst shoot! Als fotograaf of me spaanse als model. Maar kan dus niet met zekerheid zeggen ivm de baby.
Qimm
Geplaatst: 05-01-18 17:46
berdien85 schreef:
Qimm schreef:
Lijkt me tof! Maar moeten eerst in april een veulentje krijgen
Dan wordt het najaar voor jou ook geen optie neem ik aan?
Afhankelijk van het veulen. Maar het is wel een eind rijden om mee te nemen. Maar tegen die tijd kan het veulen vast wel een dagdeel alleen zijn
berdien85
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 17:56
Nadia89 schreef:
als ik tijd heb (baby in feb verwacht ) Dan ben ik ook voor een herfst shoot! Als fotograaf of me spaanse als model. Maar kan dus niet met zekerheid zeggen ivm de baby.
Oh dat is spannend zeg! Schiet mooi op dus. Gefeliciteerd!
Denk dan sowieso dat het najaar de beste keuze is.
berdien85
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 17:57
Cynn schreef:
Ik ben ook voor, maar liever dan wel een aantal nieuwe modellen erbij
Heb je ook een idee hoe we dat het beste kunnen aanpakken?
Ik ben ook voor, maar liever dan wel een aantal nieuwe modellen erbij
Ik heb helaas nog steeds geen foto's die je van mij hebt gemaakt gezien..
Helaas heb ik dit al eerder meegemaakt met een andere meeting zonder dat de fotograaf iets laat weten. Vind ik jammer.
Leuk idee om nog een meeting te organiseren! Ik ben tegen die tijd klaar met alle operaties en behandelingen dus dan zou ik wel mee kunnen doen maar er zijn vast geniet anderen die ook mee willen doen en dan gun ik diegene ook een plekje