Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliej schreef:Heb mijn vriend gevraagd maar alles watvje gedaan hebt is goed dus hij kan je helaas niet helpen. Hij zei alleen dat je photorec kunt downloaden, een programma wat bestansen terug haalt. Je kan dan sowieso foto's van je sd halen die al verwijderd zijn als je hem niet meer gebruikt hebt. Maar hij heeft ook geen schijf nodig om te kynnen zien. Dus ookal ziet je computer de harde schijf niet, dan zou dat programma er alsnog wat mee moeten kunnen of iets dergelijks.
SternPhoto schreef:Jolliej schreef:Heb mijn vriend gevraagd maar alles watvje gedaan hebt is goed dus hij kan je helaas niet helpen. Hij zei alleen dat je photorec kunt downloaden, een programma wat bestansen terug haalt. Je kan dan sowieso foto's van je sd halen die al verwijderd zijn als je hem niet meer gebruikt hebt. Maar hij heeft ook geen schijf nodig om te kynnen zien. Dus ookal ziet je computer de harde schijf niet, dan zou dat programma er alsnog wat mee moeten kunnen of iets dergelijks.
Ik breng m woensdag naar een vriendin van me haar vriend doet dit als werk. Ga er niet teveel aan prutsen