Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Waar is het te vinden?
De Bleek ligt in het duingebied ten westen van de Van Oldenborghweg in de gemeente Bergen (Noord-Holland). Met de auto kan je op parkeerplaats 'De Bleek' aan de Van Oldenborghweg pal onder het duin parkeren. Met de bus vanuit Alkmaar is het vanaf bushalte 'Speeltuin de Egmonden' in Egmond aan Zee iets meer dan een kilometer lopen. Het duin maakt deel uit van het Noord-Hollands Duinreservaat (toegangskaartje te koop bij de automaat aan de ingang van het reservaat).
ilonamandjes schreef:celinetsjil schreef:Dus het worden de duinen ?
Ik denk dat ik dan moet afzeggen
En het weer is ook niet best !
Veel regen en best pittig windje
Jullie horen nog
Hoezo moet je dan ineens afzeggen? Het is nu juist niet verder dan wat het was
celinetsjil schreef:Aangezien het hart waait en regen
En we zujn 12meter lang en extra hoog dus vangen meer wind en dan voor een paar fotos vinden we dat niet echt fijn
Maar hoop dat het allemaal mee valt .
Marretjuh schreef:Ik zit even op google maps te kijken en zie één parkeerterreintje langs de van oldenborghweg, die ziet er niet heel groot uit. Als daar al wat auto's geparkeerd staan van wandelaars enz. dan passen er niet ook nog een paar trailers bij, of je wordt helemaal klem geparkeerd.
Sicayes schreef:celinetsjil schreef:Aangezien het hart waait en regen
En we zujn 12meter lang en extra hoog dus vangen meer wind en dan voor een paar fotos vinden we dat niet echt fijn
Maar hoop dat het allemaal mee valt .
Het is nog even afwachten wat het weer doet, aan het begin van deze week gaven ze nog 23mm regen op en nu 4. Je weet het nooit, misschien waait het over. We moeten gewoon allemaal droog-weer-dansjes doen
Fionami schreef:Dit zijn de plaatsen voor gratis trailer neer zetten
Bezoekerscentrum De HoepIngang De Bleek, Weg naar de Bleek, in de duinen ten zuiden van Egmond aan ZeeIngang Kraaiennest, Beverwijkerstraatweg, tegenover snackbar De Patatoloog, tussen Heemskerk en CastricumIngang Duinvermaak, hoek Breelaan en Duinweg in Bergen