[P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manou_xxx

Re: [P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:08

Sorry, ik dacht dat ik een berichtje in het topic had geplaatst, maar kan indd ook niks terugvinden dus zal wel in een ander topic of in een pb met iemand zijn geweest.

Ik was bijna klaar met de foto's, maar helaas kwam er wat belangrijks tussen en daarna 2 weken toetsweek waar ik echt even al mijn aandacht voor nodig had.. Vanaf vandaag gelukkig eindelijk klaar met school etc, dus ik ben na school gelijk verder gegaan met de foto's. Ik heb bijna alles klaar :)

Ik snap jullie frustraties helemaal hoor! Ik baal zelf ook heel erg, en vind het ook niet eerlijk naar jullie toe, maar het kon echt even niet anders, en had er niet op gerekend dat er op het laatste moment nog zoveel tussen zou komen.. Onwijs sorry, en jullie zullen dus zsm de foto's ontvangen!

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:21

Super fijn Manou! :)

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:22

darkadia schreef:
Eens, en ik snap dat iedereen t druk heeft, maar sommigen laten eigenlijk uberhaupt niks horen...
Ik heb tot nu toe:
Manou: 1 foto hier in topic, verder nog niets, geen idee hoe het daarmee staat
hamsterfan (sylvana): foto's ontvangen, ook via de mail
alienpower (lianne): 2 foto's in topic, heeft aangegeven wegens drukte pas na 3 juli verder te gaan met alle foto's
faatxhorse (fatima): 1 foto in topic, zou na toetsweek verder gaan (die is volgens mij nu al weekje afgelopen?)
summerly (echte naam?): nog geen foto's van gezien van Dylan
kylalover (vivian): gesproken enkee dagen geleden, had nog betaalde shoots te doen en gaat dan verder met deze
anouska: 1 foto hier in topic, van Dylan zouden nog foto's volgen. Lukt dit nu met bewerken van de kleuren? Nomgaals, als het niet lukt, PB me dan even! Heb zelf photoshop indien nodig ;)
Maybel: foto's ontvangen.
Lara: foto's ontvangen.

Mijn vriend os via een collega lightroom aan het regelen omdat dit goedkoper zou zijn. Ĺukt alleen nog niet helemaal. Ik wil je de foto's nu ook wel zo toesturen maar is zo raar.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:23

darkadia schreef:
Eens, en ik snap dat iedereen t druk heeft, maar sommigen laten eigenlijk uberhaupt niks horen...
Ik heb tot nu toe:
alienpower (lianne): 2 foto's in topic, heeft aangegeven wegens drukte pas na 3 juli verder te gaan met alle foto's
faatxhorse (fatima): 1 foto in topic, zou na toetsweek verder gaan (die is volgens mij nu al weekje afgelopen?)
kylalover (vivian): gesproken enkee dagen geleden, had nog betaalde shoots te doen en gaat dan verder met deze
anouska: 1 foto hier in topic, van Dylan zouden nog foto's volgen. Lukt dit nu met bewerken van de kleuren? Nomgaals, als het niet lukt, PB me dan even! Heb zelf photoshop indien nodig ;)

Mijn vriend os via een collega lightroom aan het regelen omdat dit goedkoper zou zijn. Ĺukt alleen nog niet helemaal. Ik wil je de foto's nu ook wel zo toesturen maar is zo raar.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 18:22

@Anouska vind nog even wachten niet erg, maar t moet geen maand meer gaan duren ;) Via torrent kun je ook wel gratis aan photoshop komen iig (lightroom miss ook wel, dat weet ik niet). Ik heb gewoon netjes een officiele versie, maar fotografeer ook veel, dus ik wil goede apparatuur en software haha :+

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 18:57

Ik ben niet over, baal verschrikkelijk, maar goed nu kunnen jullie er wel op rekenen dat het binnen een week, voor de 6e wel allemaal bij iedereen binnen is. Dan ga ik ook op vakantie dus dat is 1 ding wat zeker is, binnen 9 dagen krijgen jullie het stuk voor stuk binnen :) Begin er vanavond meteen mee, dus hoop ver te komen!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:26

Ik snap dat jullie het vervelend vinden. Ik ga echter niet openbaar neerzetten waarom het even duurt momenteel. via pb wil ik best aangeven hoe of wat, maar niet openbaar.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:47

Balen Sylvana!! En tuurlijk is het jammer, maar ik geloof best dat er goede redenen zijn waarom het langer duurt. Hoef t ook niet te weten :)

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:43

Hè wat naar Sylvana :(:)

Ik ben ondertussen wel degelijk bezig geweest met de foto's, het ging alleen niet zo hard (gewoon omdat ik moe was van de schoolstress denk ik). Nu gaat het weer sneller. Snap heel goed dat jullie het vervelend vinden dat het zo lang duurt!

Van Aquesto heb ik acht foto's nabewerkt, ik zet ze hieronder even in linkjes en ga ze transferren als ik zeker weet dat ik er niet nog meer van Aquesto ga bewerken :)

Foto die ik eerder al in het topic plaatste

Nieuwe foto 1
Nieuwe foto 2
Nieuwe foto 3
Nieuwe foto 4
Nieuwe foto 5
Nieuwe foto 6
Nieuwe foto 7

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 00:12

Balen Sylvana!
Mooie foto's weer Fatima :)

Ik heb alle foto's van Lara, Anouska en Maybel, ben heel erg benieuwd naar de rest. :D

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:13

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 20:23

Zeker weer mooie foto's Fatima! Ben zo benieuwd naar de rest :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:15

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:21

Ja, ik heb in ieder geval één rijfoto nog nabewerkt van jullie. Misschien kom ik nog een mooie tegen en anders is het er maar één.

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:19

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:50

Dank je Fatima, komen ze ook nog in mail met bestelinfo enzo?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:03

faatxhorse schreef:
Ja, ik heb in ieder geval één rijfoto nog nabewerkt van jullie. Misschien kom ik nog een mooie tegen en anders is het er maar één.

hm okay, erg jammer haha dat is juist echt iets waar ik heel graag een foto uit zou willen bestellen (rijfoto's (en ook losgooi) maar vooral de rijfoto's)

Ik zie ze dan wel tegemoet, weet je ongeveer wanneer?

Even om te pijlen modellen, van welke fotografen hebben jullie nog helemaal niks vernomen!?

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 17:08

Justine, ik heb mijn foto's ontvangen van Maybel, Lara en Anouska.
Van Fatima heb ik 3 foto's, van Lianne 1, van Manouk 1, van summerly 1, en van Sylvana 1 en dat was hem volgensmij. Dus van iedereen wel een foto gehad!

Is dat verzoek van de rijfoto's van jou Justine, of komen er van niemand rijfoto's in dit topic?

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:21

Ik heb mijn foto's gehad van Lianne, Maybel, Lara en Anouska. Van de rest heb ik volgensmij wel van allemaal wat foto's gezien!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:25

Dat verzoek is alleen voor mij :p

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:50

@Justine: Ik had al aangegeven van wie ik wel en niet foto's had gehad. Inmiddels van Fatima dus gezien hier in topic, nog niet per mail. Vivian gaat er deze week mee aan de slag voor zover ik weet.

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:39

Ik heb de foto's van Aquesto, Blacky en Dylan gemaild met informatie over het nabestellen. :)

Justine, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb alleen gewoon heel weinig rijfoto's van jullie, dus het is bij 1 foto gebleven. Sorry!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:44

darkadia schreef:
Ik heb tot nu toe:

Manou: Foto's ontvang ik zometeen
Faatxhorse: Foto's inmiddels ontvangen.

Dus mis nu nog die van Vivian, Summerly, Lianne en Anouska (had je mijn laatste PB gehad?)

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 10:36

Bedankt voor de foto's. Zitten hele gave tussen!
Ga zeker nabestellen :D

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:34

Ik heb de foto's van Sylvana binnen. Ze zijn heel gaaf! Thanks! :D