Mijn "achter de schermen" foto's staan er ook op. Flink overbelicht maar heb op de laptop geen Lightroom. Leuke dag gehad, dochter viel in de auto al in slaap haha! Weer veel geleerd en niet bepaald kinderachtige sprongen geoefend. Fijn dat haar beide instructeurs er waren en haar tante/coach, dat doet haar goed. Ze is klaar voor het nieuwe crossseizoen!! Fotografen bedankt en volgende keer zijn ook wij er graag weer bij!
Helemaal leuk om nog zo te kunnen nagenieten met al die foto's!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-03-15 08:22
Mooie plaatjes!
Sunneva
Geplaatst: 16-03-15 09:31
Marjoow schreef:
Ja die pony van jou springt alles
Hihi ja klopt Toen we voor de tweede keer gingen kijken bij hem hadden we onze eigen pony's meegenomen zodat we samen op buitenrit konden. De toenmalige eigenaresse bood toen aan om naar het crossbos van Etten leur te rijden. Toen ik daar m'n eerste sprong had gemaakt was ik verkocht. En toen zij even met hem ging crossen en zo over een steen sprong wisten we het helemaal zeker
al mijn foto's van groep 1 staan online... nu ga ik weer die-hard aan school werken want ik heb woensdag een deadline. voor de rest moet ik even kijken wanneer ik weer tijd heb
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-03-15 12:14
Zie nu pas de achter de schermen foto's, vind die van mij en ons kleine meisje wel erg leuk! Kan ik die ook ergens na bestellen? We lopen precies gelijk