NienSCHaap schreef:S_imonee schreef:Haha, oke!
Heb jij ook niet een poosje in het Drenthe topic gezeten?
Haha ja
Aha! Je boktnaam kwam me al zo bekend voor, maar er niet meer opkomen waar van haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_imonee schreef:NienSCHaap schreef:Haha ja
Aha! Je boktnaam kwam me al zo bekend voor, maar er niet meer opkomen waar van haha
S_imonee schreef:De vorige keer was het ook zo dat bij de 3e/4e ronde het paard er klaar mee was, vandaar dat ik nu ook een kortere tijd heb. Anders is het ook niet echt leuk voor de fotograaf die dat paard als laatste heeft.
NienSCHaap schreef:Haha nee gekheid hoor, Amanda heeft gewoon pechzeg btw maar gewoon Niena
robbie88 schreef:Ik neem die buienradar niet eerder serieus dan vrijdag / zaterdag:)
NienSCHaap schreef:robbie88 schreef:Ik neem die buienradar niet eerder serieus dan vrijdag / zaterdag:)
En zelfs dan nog niet, heb een keer een meeting afgelast omdat het 90% kans op regen was en zaterdag ook al genoeg regen gehad zeg maar.
Scheen zondag toch niet de zonzo flauw.
Haha weer hebben we gewoon niet in de hand helaas.
we moeten inderdaad gewoon afwachten want iedere voorspelling is weer anders
Cleo_ schreef:NienSCHaap schreef:En zelfs dan nog niet, heb een keer een meeting afgelast omdat het 90% kans op regen was en zaterdag ook al genoeg regen gehad zeg maar.
Scheen zondag toch niet de zonzo flauw.
Haha weer hebben we gewoon niet in de hand helaas.
we moeten inderdaad gewoon afwachten want iedere voorspelling is weer anders
Het "probleem" van mijn kant is dat ik een uur onderweg ben met de auto. Dus voor mij is het wel prettig om een dag/ofwel avond van tevoren te weten of het wel of niet door gaat.
Ook voor de modellen, sommige mensen hadden de vorige hun paard gewassen etc. Vond dat erg l*llig!
_l_amanda_l_ schreef:http://www.buienradar.nl/weer/ommen/nl/2749613#5daagse
Deze is iets uitgebreider, of ie daardoor betrouwbaarder is...
Prima hoor, keuze aan de deelnemers..Al ben ik met kou wel makkelijker dan met regen, regen is niet zo goed voor camera's
En met mijn huidige lens kan ik niet met 1 hand fotograferen, en met de ander een paraplu vasthouden
(zittend wel, zomers..
maar niet in de natte bagger haha)