Hoe meer zielen hoe meer vreugde! De cake staat trouwens in de oven Ik heb ook nog een reflectie scherm. Die neem ik ook mee!
elwinfield
Geplaatst: 22-11-14 22:02
Hey guys, ik weet niet of ik 10.00 red.. Ik heb vandaag wedstrijd gehad en was pas rond 16.00 terug, snel paard nog even naar buiten gegooid .... En bedacht me toen dat het natuurlijk suuuper dom is, aangezien Bram altijd gaat rollen, terwijl hij schoon wit was. Dus moet m morgenvroeg nog even wassen, want vanavond geen tijd.. Hoop dat jullie het niet erg vinden? Ik hoop alleen dat ik de Sahara dan wel kan vinden..
Ik heb Lieza niet gewassen hoor. Veel te koud. Morgen spuit ik haar voetjes af en maak ik haar hoofd schoon met een spons en hals met een natte borstel. Op de Sahara is ze dan wel weer droog, verder is ze mooi wit
Ik ben net thuis en morgen gaat om 7 uur alweer de wekker Maar heb er veel zin in! Om 10 uur zijn we op de parkeerplaats! Als we het tenminste kunnen vinden
Oooooh god, mega snel gewassen.. Maar hij zat volledig onder de groene poep :'( dus hij is niet mooi wit wit. Sorry!! Maar we zijn onderweg, ben er zoals het nu lijkt op tijd! Ik heb er ook zin in!!
Hoi Simone Ik kon vandaag niet. Ik kom alleen 7 december!
nobje
Geplaatst: 23-11-14 12:38
Veel plezier allemaal, als het goed is komt of is zoute nootjes al bij jullie met de paddock. En als iedereen zo vrolijk en wakker is als zoute nootjes word het zeker een geweldige dag
Ps zoute nootjes ik was vanmorgen vergeten te vragen of de foto 's van ons ritje van gisteren. Die je hebt gemaakt nog leuk waren geworden hi hi hi...