Amanda, wat een super gave foto's heb je gemaakt van mijn Samira!
nobje
Geplaatst: 01-11-14 11:20
He Amanda wat heb je een prachtige foto's geplaatst ik vind die van Samira met haar hoofd in de spetters ook super leuk... volgens mij weten we straks allemaal niet meer welke foto's we moeten kiezen Dat word muur ruimte creëren dames
Amanda, jij ook bedankt voor de gave foto's! En wat veel ook, dat heb ik echt niet door gehad ha ha.
Niena, dat klinkt idd erg hectisch. Je nieuwe aanwinst is echt lief om te zien. Kun je wat meer over je aanwinst vertellen? (ben niet nieuwschierig ofzo)
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-14 11:38
Onze Mistery Girl is een Hackney pony, een merrie van 5 jaar oud. Haar roepnaam is Mimi, ze liep voorheen in het land met een veulen aan de voet, die is er net een paar dagen bij weg. Ze is zo groen als gras, maar erg nieuwsgierig en beetje brutaal, ze houd wel van een avontuurtje maar moet alles nog leren. Een hele fijne nieuwe uitdaging, we gaan haar uit eindelijk beleren voor de wagen en stiekem hoop ik wel wedstrijden te kunnen starten met haar. De merrie komt uit een merrie die mijn vriend gefokt heeft, daar de moeder weer van (oma van mimi) heeft hij zelf ook gehad ze is niet zo groot maar 1.22m alleen dat heeft ze zelf niet door.
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-14 22:25
Als het goed is zien jullie zo alle foto's?
Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag. Meer vragen mag natuurlijk ook
Ik heb ook een beetje geëxperimenteerd met een idee en ik ben eigenlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ze zijn nog niet helemaal zoals ik wilde, maar het is zeker een goed begin.
magda_90
Geplaatst: 04-11-14 20:10
De foto's van Samira zijn klaar en zal ik na het eten uploaden. De foto's van Sudar zijn bijna klaar.
Ik ben ontzettend hard aan het werk voor jullie foto's, maar tegelijkertijd afgelopen week ook veel tegenslagen en teleurstellingen moeten verwerken. Jullie zijn niet vergeten en tussendoor staan Lightroom en Photoshop ook roodgloeiend.