fotomeeting utrechtse heuvelrug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:21

Em_ schreef:
Chouchou schreef:
Ik wil die taak best op me nemen voor de middaggroep :) Ik heb geen paard of camera om vast te houden, dus dat kan ik best doen.

Nog een ander vraagje, heeft er iemand aan water gedacht!? Ik wil best een speciekuip en wat flessen water meenemen, maar dat kan ik dus ook alleen de middaggroep aanbieden. Drinken voor de modellen en fotografen had de TS geregeld toch?

Kun je mij dan nog wel groomen? Hihi :P

Natuurlijk!!! TS is zelf model, ik denk dat ik het als jouw groom nog net iets minder druk heb :P En anders doe ik het net zoals jij deed op de vorige meeting, gewoon bellen terwijl je Peppy vasthoudt die niet wil stilstaan :D

darkadia

Re: fotomeeting utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:23

Even voor de modellen: ALs je iets hebt waarvan je weet dat je paard er leuk door gaat kijken (zweepje met plastic, bakje voer/snoepjes etc) neem t mee!! En babydoekjes voor vieze neuzen is ook altijd handig is mijn ervaring...

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:33

Chouchou schreef:
Em_ schreef:

Kun je mij dan nog wel groomen? Hihi :P

Natuurlijk!!! TS is zelf model, ik denk dat ik het als jouw groom nog net iets minder druk heb :P En anders doe ik het net zoals jij deed op de vorige meeting, gewoon bellen terwijl je Peppy vasthoudt die niet wil stilstaan :D

Oh ja hihi dat was geen succes!

Peppy reageerde wel op de hinnik geluidjes he? Misschien heeft iemand die op mobiele telefoon? Sowieso heeft ie gelukkig wel vaak z'n oren naar voren :)

edit: ik zoek de geluidjes wel zelf even op!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:35

Ik wil de organisatie van de middaggroep wel op me nemen, dus ik zal mijn nummer even naar de middagmodellen sturen voor het geval ze verlaat zijn of het niet kunnen vinden. Ik zal er zelf ook al wel tussen 12 en 1 uur zijn, dus dan kan ik ook nog even bij de ochtendgroep kijken en ben ik er ruim op tijd. Ik neem ook water mee, maar weet niet hoeveel flessen ik kan vinden om te vullen. Iedereen die dus met de trailer komt: neem ook wat flessen water mee voor je paard!

Of er nog een model bij moet komen voor de middaggroep zal de TS moeten bepalen, maar ik denk niet dat het per se nodig is. Juist omdat we ook fotografen te kort komen, kunnen we het volgens mij beter met één model minder doen, toch? Dan heb je 3 groepjes fotografen en 3 modellen, wat dus perfect zou passen. Tenzij de fotografen er geen probleem mee hebben om apart te werken. Maar dat mag de TS beslissen :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:37

Em_ schreef:
Chouchou schreef:

Oh ja hihi dat was geen succes!

Peppy reageerde wel op de hinnik geluidjes he? Misschien heeft iemand die op mobiele telefoon? Sowieso heeft ie gelukkig wel vaak z'n oren naar voren :)

edit: ik zoek de geluidjes wel zelf even op!

Ik wilde inderdaad ook al die app opzoeken, Tamahra had leuke hinnik geluiden voor Pep!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:49

Ik heb iig hinnikjes op mijn telefoon staan ;) En extra stroom mee voor mijn telefoon haha :P Neem ook zelf lunch/drinken mee, gezien ik van wat verder weg kom haha. Heb ook n reflectiescherm mee, wil ook nog weleens helpen (hoewel ik m bij paardenfotografie zelden gebruik, meer bij gewoon modelfotografie).

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:51

Sorry dames, ik heb onverwachts een betaalde shoot van iemand die zijn paard laat inslapen volgende week!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:53

Dan lijkt het me logisch dat we idd geen model er bij nemen.
Nu missen we 3 fotografen? Of tel ik nu verkeerd

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:58

@Metellica Dan is het maar goed dat ik niet met jou mee reed!! Lijkt me inderdaad verstandig de middag op 3 modellen te houden (hoewel ik het op zich niet erg vind om in mn eentje te moeten fotograferen).
En dan hebben we dus ook geen paaltjes...? :(

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:59

hmm balen zeg dat er zoveel fotografen af zeggen...
mijn vader wou in de middag komen kijken, hij is ook fotograaf maar hij kan niet de hele dag ivm werk.. dus dat gaat hem dus ook niet worden..

Idd neem ook voldoende water mee. :)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:59

En dan kom ik ook nog eens met het slechte nieuws dat ik alleen 's ochtends kom fotograferen. In de ochtendgroep zitten 3 stalgenootjes van mij en ik vind het echt een beetje zonde van de benzine om er zelf heen te rijden terwijl er vanaf mijn stal meerdere auto's gaan waar nog plek over is. Wel mijn excuses dat ik dit niet eerder gemeld heb, ik had het eerder kunnen bedenken. :o Volgens mij zijn er dan nog 5 fotografen en 3 modellen over 's middags. Op zich is dat ook nog wel een mooi aantal?

Dany, misschien kan jouw vader mijn plekje opvullen 's middags? Of begrijp ik het verkeerd en kan hij nu de hele dag niet?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:00

Ik heb het rooster er eens bij gepakt en er stonden veel mensen tussen die al niet meer kwamen. Heb nog maar 3 fotografen staan, dat zou rampzalig zijn. Ga kijken of ik ergens in het topic gemist heb dat iemand zich nog heeft aangeboden... Heb als fotograaf nu: Darkadia, heidiLOVER en Ingevild

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:01

Als Appelflapje nog wel 's ochtends kan en de vader van Dany 's middags, hebben we er 4.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:01

Heb je het nu over de middag Chouchou? Want in de ochtend kom ik wel gewoon fotograferen. :j

Laat maar.. O:)

Heb het schema er nog eens bijgepakt, maar hebben Wilddreams en MJR_Tjelle zich dan allebei afgemeld?

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 23:04

ik ga nu naar het rooster kijken wie er allemaal afvalt,
de aangepast versie gooi ik er zo op en dan komt er geen model bij smiddags

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:05

Ochtend dan iig 4 fotografen en middag 3... en 4 en 3 modellen... niet ideaal, maar kan wel. Ik zou wel graag weten of het doorgaat nu @ Sophie_Elsje??

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:05

Dit heb ik er al van kunnen maken:

Afbeelding

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:06

Zonde dat er nu helemaal geen paaltjes zijn, ik heb een hekel aan longeerlijn foto's :=

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:10

Ik heb een fotograaf gepb't, maar het is wel echt last minute natuurlijk...

Misschien kan er iets worden gemaakt tussen bomen in? Als de TS zelf wat eerder komt, kan ze misschien een geschikt plekje vinden? Enne, als jij er 's middags niet bent, TS, hoe zit het dan met het draad dat jij mee kon nemen? :) Mits we een plek vinden om het uit te zetten natuurlijk.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:12

Heel last minute.. Het is wel zonde maar misschien dat het dan toch beter is om te verzetten.
Ik weet dat het mooi weer word, maar aangezien TS dit ook georganiseerd had voor haar zusje die niet meer kan..

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:13

Ik zou alleen de middag geen 20min pauze doen, maar gewoon direct door wisselen en dan zijn we iets eerder klaar met alles. Nu vallen er onnodige gaten daar ;)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:14

Nouja op zich kan het nog prima doorgaan, het is dan gewoon één op één werken. Kan ook prima op zich. Er ontstond bij mij alleen even lichtelijke paniek doordat ik dacht dat we gewoon 6 fotografen hadden, maar dit er in werkelijkheid maar 3 bleken te zijn die echt bevestigd hadden.

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 23:16

ik heb het rooster aangepast en ik zet hem er zo op
we zitten we met weinig fotografen zo maar het kan nog net.
ik ga toch voor doorgaan ivm goed weer en voorbereidingen die al zijn getroffen.

ik zet appelflapje, else, dan voor alleen de ochtend en iemands vader dan alleen voor de middag ?

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 23:21

ik heb momenteel nog contact met 3 fotografen die eventueel kunnen komen..
weet niet hoeveel daarvan er gaan komen maar ben er mee bezig!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:22

Mochten jullie heel erg omhoog zitten met fotografen kan ik eventueel inspringen? Weet niet of daar behoefte aan is?