Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ohmydeem (demi)
morning (Angela)
Nalonyda (Nathalie)
_Elaine_ (Elaine)
Nescafe (Monique)
Erna_ (Erna)
marion82 (Marion)
emma (geen bokt naam van)
Emma heeft niet voldoende berichten om haar foto's hier te plaatsen dus dat doet LoveUggs.
LoveUggs schreef:Citaat:ohmydeem (demi)
morning (Angela)
Nalonyda (Nathalie)
Website/Facebook Facebook
Opslag Foto's Je krijgt een Wetransfer linkje van mij wanneer ik klaar ben met 5/10 foto's.
Nabestellen 4 euro per foto.Het is ook mogelijk om een lage resolutie PDF aan te vragen en dan kan je zelf de foto's nog selecteren die ik niet heb getoond en dus nog op mijn computer heb staan. Deze zal ik dan nabewerken voor je en die kan je dan kopen.
_Elaine_ (Elaine)
Nescafe (Monique)
Erna_ (Erna)
marion82 (Marion)
Emma heeft niet voldoende berichten om haar foto's hier te plaatsen dus dat doet LoveUggs.
Nalonyda schreef:[/quote]LoveUggs schreef:
ohmydeem (demi)
morning (Angela)
Nalonyda (Nathalie)
Opslag Foto's Je krijgt een Wetransfer linkje van mij wanneer ik klaar ben met 5/10 foto's.
Nabestellen 4 euro per foto.Het is ook mogelijk om een lage resolutie PDF aan te vragen en dan kan je zelf de foto's nog selecteren die ik niet heb getoond en dus nog op mijn computer heb staan. Deze zal ik dan nabewerken voor je en die kan je dan kopen.
_Elaine_ (Elaine)
Nescafe (Monique)
Erna_ (Erna)
marion82 (Marion)
Citaat:ohmydeem (demi)
morning (Angela)
Nalonyda (Nathalie)
_Elaine_ (Elaine)
Website: Heb geen site, maar zet sommige foto's op mn prive facebook: klik
Vriendschaps verzoeken worden geaccepteerd, en mocht je een foto op je fb zetten mag je mij erbij taggen
Opslag foto's: je krijgt van mijn een link naar een online album waarin in de foto's op klein formaat zet
Nabestellen: is mogelijk prijzen zijn 3,50 per foto ( is groot formaat digitaal bestand) ( is lager als de rest, maar komt omdat ik zelf nogal slecht ben in het nabewerken, ben nog een leerling)
Nescafe (Monique)
Erna_ (Erna)
marion82 (Marion)