Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Spullen daar achterlaten is geheel op eigen risico, kan niet gegarandeerd worden dat het blijft liggen. Maar ik denk niet dat voorbijgangers flessen water meenemen, of een hooinet. Als je het uit zicht weg legt, maar niet in de bosjes verstopt, dan levert het denk ik geen probleem op. Zeker niet als ik vroeg aanwezig ben

We beginnen ook echt om half twee, want anders gaat het gigantisch uitlopen en ik moet na de meeting nog 16km fietsen
Daarvan gebruik ik ook wel wat water om op locatie de mestvlekken van billen, benen en staart nog even mee schoon te krijgen, ze vindt het toch nog wel wat spannend in het bos dus grote kans dat ze het ook dat kleine stukje niet helemaal droog kan houden, maar dat los ik dus hiermee op!

Weet alleen nog niet of ik haar wil longeren op die zandvlakte, ik vind het toch wel een beetje eng en ze is heeeeeeel erg sterk en heb dus geen zin om door het zand gesleept te worden. Hoe doen de rest van de modellen dit?
Maar het komt voor mij niet heel slecht uit, ik wil daarna toch ook rijfoto's dus dan heb ik daar mooi ruim de tijd voor!
Zojuist ook outfit uitgezocht, ik heb het op advies van Knudd subtiel gehouden haha. Een licht doorschijnend wit blousje met daaronder een roze topje, zodat er nog wel een klein randje roze bij mijn outfit zit - past dan mooi bij het dekje! Schoenen zien er ook weer uit als nieuw met een laagje zwarte schoensmeer! Morgen op stal nog even het zadel wat aantippen en een hooinet vullen en dan zijn wij ook helemaal klaar!