Dit is de definitieve lijst voor zaterdag! Mocht er zich nog een fotograaf aanmelden, wordt deze in groep 4 geplaatst. Als het goed is (als ik niks over het hoofd heb gezien), gaat iedereen die nu nog op de lijst staat mee 
De routebeschrijving:

Op je GPS systeem kan je invullen 'Utrechtse Baan, Leersum' of 'Scherpenzeelseweg, Leersum'. Dat laatste is het makkelijkste, omdat de Utrechtse Baan een zandpad is en geen verharde weg. Op het kaartje hierboven kan je zien waar je moet zijn, bij puntje A. Dit is de parkeerplaats die grenst aan de zandvlakte. Als je op de Scherpenzeelseweg rijdt kom je op een gegeven moment langs punt B, dit is het Leersumse Bosbad, deze moet je niet hebben! Vanaf het bosbad is het nog ongeveer 1 kilometer rijden.
---
Handig is om te weten waar jullie vandaan komen, mochten jullie verkeerd rijden kan ik je via telefoon eventueel makkelijker begeleiden op die manier.
Mijn contactinformatie:
Karin Fijn
Driebergen
06 54 69 03 06 - alleen bellen óf sms-en, ik heb zaterdag geen whatsapp!
---
De weersverwachting is bewolking, over het algemeen droog met hier en daar kans op een bui. Neem alsnog zonnebrand mee, eventueel iets om je hoofd te beschermen mocht het weer omslaan. Voor de modellen, vergeet geen water mee te nemen voor je paard. Helaas kan ik niks meenemen.
Lees de informatie op de website nog goed door, maak voor jezelf een checklist die je kan afvinken voor vertrek. Het is vervelend als je je paard vergeet bijvoorbeeld 
http://beginnersfotomeeting24mei.weebly.com/
---
Mocht ik iets vergeten zijn, zeg het alsjeblieft!
Laatst bijgewerkt door Knudd op 22-05-14 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt