Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zazzel schreef:Ik vind eigenlijk dat er weinig overlegd word, er wordt hier in het topic wat gezegd, en niet iedereen zit 24/7 op bokt om te reageren. Ik heb er zo weinig zin in, en jullie hebben genoeg fotografen. Ik vind het zo niet waard om mijn werk er voor af te zeggen.
Zazzel schreef:Ik vind eigenlijk dat er weinig overlegd word, er wordt hier in het topic wat gezegd, en niet iedereen zit 24/7 op bokt om te reageren. Ik heb er zo weinig zin in, en jullie hebben genoeg fotografen. Ik vind het zo niet waard om mijn werk er voor af te zeggen.
Brechtje_A schreef:Gaat het dus wel door, ik heb er namelijk wel heel erg zin in
Dus ik sta morgen ochtend gewoon bij het grote bordZazzel schreef:Ik vind eigenlijk dat er weinig overlegd word, er wordt hier in het topic wat gezegd, en niet iedereen zit 24/7 op bokt om te reageren. Ik heb er zo weinig zin in, en jullie hebben genoeg fotografen. Ik vind het zo niet waard om mijn werk er voor af te zeggen.
Mag ik vragen wat er overlegd moest worden dan? Jammer trouwens dat je na zo iets kleins meteen afzegt
Brechtje_A schreef:Moeten er nog mensen opgehaald worden bij een bushalte? Ik weet niet meer wie dat vroeg![]()
Evi, Anouk en ik komen langs jou. Hoe laat zullen wij bij jou zijn?
Eviii_x schreef:Zazzel, ik heb dan sowieso over jou vraag heen gelezen. Verder vind ik dat de organisator vrij duidelijke Posts neer zet over hoe en wat. Maar prima jou keus, jammer dat je niet mee gaat.
Zazzel schreef:Ik wens jullie veel plezier.