Is het een idee om het een uurtje te verzetten, zodat het qua temperatuur iets warmer is en dan kunnen we toch gebruik maken van die strandtent... (en toilet). Het weer word niet super slecht.
Ben zelf natuurlijk geen visagiste, maar een beetje opmaken kan ik wel...
Bij mezelf kan ik wel van alles maken en opdoen, heb t bij andere nog nooit geprobeerd
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 03-05-14 18:46
Heb steeds het weer in de gaten en volgens mij wordt het gewoon mooi weer. Niet heel warm maar wel heel droog en zonnig. Voor Amy zou het als ze het water in gaat wat te koud zijn denk ik.
Ik kan prima overweg met make up en heb wel het spul wat ik dan nodig heb liggen. .........Als het door gaat doe ik vanavond een test make up bij Mara.
Zo mijn SD kaart is leeg, de accu zit in de lader, de reserve SD zit in mijn tas, kleren liggen klaar dus ben er bijna klaar voor!
Coentjuh
Geplaatst: 03-05-14 20:08
Oh okay dat dacht ik sorry!
Ja idd gave make up foto Caitlin!
Nou modellen laat even weten of jullie make up zelf doen of niet, want misschien kan Caitlin mij dan doen of misschien dat ik thuis alleen even basis doe. En nepwimpers?
Maar het gaat dus sowieso door he.
Ik neem nog 2 strandfans mee (aka mijn ouders, die wilden even uitwaaien, hebben we geen last van hoor)
En laatidd maar even weten dan idd. Amy? Victoria?
Dan weten we hoelaat we moeten afspreken. De verzameltijd voor de fotografen blijft hetzelfde en als Jis en Mara dan iets voor die tijd er zijn kunnen ze even omkleden