Middeleeuwse fotomeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Middeleeuwse fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 17:30

Mocht iemand op of aanmerkingen hebben, kritiek of vragen etc. mag je via PB contact opnemen :)

Ik ga even een website aanmaken voor de meeting zodat daar alle fotos kunnen komen!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:30

Ja de foto's van Lotje zijn ook erg goed gelukt :D Heb ik het meeste van :o

EDIT:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cynn op 25-05-14 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:31

Volgende keer gewoon een schema. :') Dit was te chaotisch...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 17:32

Het begon goed, bij een vorige meeting ging het heel goed om nummers te geven en dan zeg maar zo door te rouleren, heb dat toen gedaan omdat er modellen misten. Wat voornamelijk miste was een signaal voor het wisselen :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 17:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:01

Bij mijn schoonouders dus WiFi, YES!!

Wat een mooie foto's al! Ik schaam me dood voor Rogans gedrag, nogmaals mijn excuses!

Ik vond het wel erg leuk EN warm!

Lieve meiden zijn jullie allemaal <3

De heer ook maar die kende ik al!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:05

Nou ik was er niet heel erg blij mee hoe dingen zijn gegaan vandaag. Ik ben gewoon even eerlijk. :n

Eerst kwam je zelf behoorlijk laat aan als organisatie. Vóór de verzameltijd of echt gelijk bij begin van 't verzamelen vind ik wel dat gebruikelijk is..

En ook hoe je naar mij toe reageerde, je hebt nergens bevestigd dat ik inderdaad de organisatie op de locatie zelf overnam. -Je negeerde trouwens sowieso veel berichten. Ook jammer dat er dus via pb en fb fotografen zich aanbieden en daar ook niet op gereageerd werd. Vind ik gewoon niet netjes. -

Ik heb aan het begin netjes met mijn fluitje 't wisselen gedaan, maar ik was zelf eventjes nog druk met een model bezig want het wilde maar niet lukken met maar 10 min, en dan ga je mij af lopen katten. Daarna had ik er ook geen zin meer in nee! Het heeft behoorlijk mijn humeur verpest en heb ook niet met plezier staan fotograferen.

Dat van de penningen op 't laatste moment melden -met z'n allen dus gecheckt of 't al eens was gemeld, was niet zo- ook niet blij mee. Gelukkig had volgens mij iedereen 't wel uiteindelijk geregeld, maar het had ook zo anders kunnen zijn.

Ik mag trouwens hopen dat het een typfoutje is op de website? Zondag 1 juni af? Dat is binnen 1 week, niet iedereen redt dat met studie/werk.. Bedoel je 10 juni?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:08

We hadden wel een kwartier per model maar omdat er idd niet meer werd gefloten duurde alles langer...
1 juni vind ik ook wel erg snel ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:10

Ik had geen penningen. Vond het echt teveel geld.
Ik heb 2 keer een fluitje gehoord overigens

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 18:11

Zondag 1 juni? Waar staat dat?? [edit] Gevonden! Heb ik aangepast naar 08 juni.

Ik was inderdaad te laat, dat was niet netjes. Ik heb de tijd verkeerd ingeschat en er waren onderweg een aantal probleempjes met de fiets. Excuus hiervoor :)

Ook excuses over hoe ik naar je toe reageerde dan, dat had ik niet door en heb ik ook zéker niet kattig bedoeld. Ik was in de veronderstelling dat jij met het fluitje elk kwartier zou wisselen, waren namelijk geen 10 minuten meer maar gewoon een kwartier :) . Vervelend dat daardoor je humeur verpest werd, ik had het namelijk echt niet verkeerd bedoelt.

En ja sommige berichten heb ik niet gezien. Ik ben erg druk met het regelen van veel meetings en ik ga ook niet meer zoveel meetings in zo'n korte tijd regelen. Dus, leermoment. Dacht ook werkelijk dat het erbij stond in de pb's. Er is veel bericht in korte tijd en ik heb veel op mijn telefoon gedaan dus echt reageren kan dan ook niet. Met de gedachte "Doe ik vanavond achter de laptop" ben ik dat helaas vergeten.

Mijn excuses hiervoor. Ik vond het een leuke dag maar de meeting zelf verliep niet lekker. Leerpunten voor de volgende keer en ik hoop dat jullie uiteindelijk je toch hebben kunnen vermaken!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:16

Het staat leuk op de foto, maar wat ik een volgende keer niet meer zou doen: modellen echt in de heide laten zetten.
Dat doet toch wel veel schade aan de planten - en daarmee wellicht ook op termijn aan de goodwill van de terreinbeheerder. :)

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:24

Ik heb niet echt genoten van de dag. vervelend hoe alles ging en hoe we uiteindelijk op elkaar reageerde ( ik ben vast ook niet de aardigste geweest, mijn excuus hiervoor )
hoop dat ik nog wat leuke foto's erbij heb zitten. Maar wat ik nu ook niet prettig vind is dat ik de regels over de foto's nu pas voor het eerst zie op de website. dit har veel eerder duidelijk mogen zijn...

Verder was het lekker weer en Richard bedankt voor het kleine lesje flitsers in bos :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 18:26

Als je het hier niet mee eens bent mag je dat best aangeven hoor :j En ik ben echt niet moeilijk als je je niet aan de regels kan houden. Het zijn ook geen regels, meer richtlijnen. Minimaal 3 fotos, ja kom je daar echt niet aan? Ja dan moet dat maar :) . Pin je daar iig niet op vast :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:31

3 foto's moet toch wel lukken? Volgens mij heb je best veel mooie plaatjes geschoten! :))

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:33

owja is het mogelijk dat iedereen die ik nog niet op fb heb mij toe voegen ? Marcella van Zantvoort ? en dan mijn een berichtje kunnen sturen met jullie mail adres ?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:40

Ik ben het eens met de feedback en fijn dat iedereen hier open en eerlijk over is en goed oppakt. +:)+ Zo kunnen meetings alleen maar beter worden. :) Drie foto's moet lukken en jullie mogen mij ook toevoegen op feestboek hoor. ;)

@Marcella: Graag gedaan. ;)

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:54

Hallo allemaal! Ik vond het een leuke meeting. Leuke paarden en mensen :)
Sorry dat Rafiq zo ADHD was en ik ook iets gespannen :o De fotografen hebben er goed op gereageerd en dat vond ik erg fijn, bedankt!
Cynn, wat een prachtige foto's zie ik van je voorbij komen!

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:57

Ik heb ondanks de stress om Lotje op tijd schoon te krijgen en op tijd op de meeting te komen een leuke dag gehad.

Denk dat het vanuit de modellen toch een andere beleving is als dat je er als fotograaf ben.

Cyn: wat een gave foto's al *\o/*

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:25

Elanor schreef:
Het staat leuk op de foto, maar wat ik een volgende keer niet meer zou doen: modellen echt in de heide laten zetten. <br abp="496">Dat doet toch wel veel schade aan de planten - en daarmee wellicht ook op termijn aan de goodwill van de terreinbeheerder. :)

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik heb net zo goed in m'n enthousiasme door de hei gestruind, als wel modellen in de hei geplaatst, maar heel erg goed voor de planten lijkt mij dat niet. Dus zal daar de volgende keer inderdaad meer op letten :j En hoop dat ook andere fotografen dat gaan doen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 19:28

Goede om mee te nemen inderdaad. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:08

Als ik klaar ben met de foto's zal ik ze ook op die wiebel plaatsen. ;) Ik werk ze per beetje uit en zal ze iig op mijn Google+ en feestboek zetten.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:29

Kan je toevallig nog een extra pagina op de weebly maken? Mijn vader heeft nog wat achter de schermen foto's gemaakt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:30

Ohja leuk. :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:37

Ik heb er zelf maar 2 dit keer... maar jouw charmante zet ik niet op t web, zo lief ben ik wel :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:40

Oh gelukkig. _O-