[FM] Thema Bohemian style Soesterduinen 22 juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 20:27

:) Dank je wel!

Had de jurk nog niet op de foto gezet omdat het niet is geworden wat ik wilde toen Mara hem aan had. Rits er uit geknipt en nu maak ik er een open rug en halter jurk van. Als dat hem ook niet gaat worden gaan Mara en ik morgenmiddag shoppen. :')

De voetsieraden zijn klaar.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:35

Jis_ schreef:
:) Dank je wel!

Had de jurk nog niet op de foto gezet omdat het niet is geworden wat ik wilde toen Mara hem aan had. Rits er uit geknipt en nu maak ik er een open rug en halter jurk van. Als dat hem ook niet gaat worden gaan Mara en ik morgenmiddag shoppen. :')

De voetsieraden zijn klaar.

Klinkt super ben erg benieuwd! Lukt heus wel! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:59

Ja ik heb een reflectie scherm dat als het heel zonnig wordt ook nog als diffuser kan dienen :D Het is een 5-in-1. Zouden we eigenlijk nog wel een extra hand moeten hebben om hem vast te houden.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:30

Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.
De voorpret is leuk zo te lezen en ik zag hele gave dingen voorbij komen.
Heel veel plezier alvast.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 00:02

Ik hoop het nafnaf.

Dat is handig Marit......om de beurt vast houden dan denk ik.

Dank je wel Lonan! :)

Yvonne_V

Re: [FM] Thema Bohemian style Soesterduinen 22 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:10

1 opmerking over het schema, groep 2 heeft 2 keer hasina bij het grote decor en groep 3 mara bij het kleine decor twee keer :)

maar voor de rest super geregeld!

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 12:03

Misschien een domme vraag :+
Maar we komen dus gewoon in de 1e 'ronde' kleding naar de locatie, makeuploos

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 12:08

Ja wij hebben nafnaf 2 keer bij dezelfde locatie, maar dan kunnen we eventueel ook ergens anders heen lopen toch ?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 13:42

Ja dit heb ik eerder aangegeven. :) Het komt er op neer dat hoe ik het schema ook aanpas elke groep krijgt 1 model 2 keer bij hetzelfde decor maar met dit schema wel met 2 verschillende outfit's.

Je hoeft niet bij een decor te blijven, als een groep bij een decor weg gaat mag dat decor ook weer gebruikt worden door andere groep. :j

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 13:46

nafnaf schreef:
Misschien een domme vraag :+
Maar we komen dus gewoon in de 1e 'ronde' kleding naar de locatie, makeuploos

Helemaal geen domme vraag, :) ja zonder make up en je mag al je outfit aan doen die je hebt.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:27

Sorry dat ik niet zo actief ben maar heb er nogsteeds veel zin in :)
Echter kan ik zowel het schema (waar en hoelaat we verzamelen) en de route beschrijving niet meer vinden -O-

Misschien kijk ik heel scheel maar zou je deze misschien nog een keer willen plaatsen?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 15:14

Natuurlijk. :)

Het adres is Sparrenlaan (18) Soest.

Is een doodlopende straat. Parkeren op parkeerplaats aan het einde van de straat. klein stukje terug lopen van waar je kwam en fietspad links op gaan, voorbij een muurtje aan de linker hand links af gaan,heuveltje op of het bospad daarnaast pakken dan zit je zo op de plek.
De grote en kleine decor liggen aan de rand van de duinen. De schommel zit er niet ver vanaf.

voor de mensen die met de trein komen en opgehaald moeten worden. Adres van het station, is enkele minuten rijden van de locatie.

Station Soest zuid
Eikenlaan 1
Soest

Het schema

[quote="Jis_"]Afbeelding

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:04

Trouwens, voor de mensen die opgehaald moeten worden van het station, hoelaat zijn die er?
En wie moeten er nog opgehaald worden van het station?

Ik heb echt een mooie grote rode puist naast m'n neus ...
Lang leve photoshop? :')

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:08

Al een beetje geoefend met de poses en blikken dames? :D Of zelf wat voorbeeldjes verzameld zodat wij die foto kunnen nabootsen? :D

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:15

Ik heb daar eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht, ik ga meteen kijken!
Krijgen de modellen ook een beetje aansturing van de fotografen?
Ik zelf weet namelijk nooit waar ik mijn armen moet laten en die hangen er soms een beetje ongemakkelijk bij, haha. :')

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:18

Ik heb pas 1 keer eerder modellen gefotografeerd, maar ik doe mijn best om de modellen wat aanwijzingen te geven.
Ging best goed, toen ik eenmaal loskwam. En kon toen ook leuke poses bedenken en uitwerken.
En heb zelf ook wat poses uitgezocht en opgeslagen op mijn mobiel zodat ik af en toe even kan spieken!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:12

Ik heb een auto! Kom vanaf haarlem/Amsterdam. Als er iemand nog ergens opgepikt moet worden kan dat dus :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 17:15

Fira schreef:
Trouwens, voor de mensen die opgehaald moeten worden van het station, hoelaat zijn die er?
En wie moeten er nog opgehaald worden van het station?

Ik heb echt een mooie grote rode puist naast m'n neus ...
Lang leve photoshop? :')

:= ...en make up

Ik ga er van uit dat de mensen die opgehaald moeten worden van het station nog even op tijd aangeven hoe laat ze aan komen en bij meer dan 1 persoon even verzamelen zodat ze tegelijk mee kunnen met jou en je vader. Hoop dat dit onderling geregeld kan worden.
Lukt dit niet dan hoor ik dit graag.

Nafnaf en xBVN worden ook gebracht, Coronalime wilde volgens mij zeker opgehaald worden bij station.

Wat betreft het poseren dat komt goed, :j geen zorgen als je even niet begrijpt wat een fotograaf van je vraagt, geef dat aan en fotografen kunnen ook even voordoen wat ze willen zien.

Ga zelf ook even op zoek naar poses die je mooi vindt en de fotografen hebben vast ook wel ideeën hoe ze het willen hebben.

Met Hasina heb ik sinds een week geen contact meer mee gehad. :( Hoop dat er niks ernstigs is en dat we nog van haar horen.

De mooie blondine Linda/Coronalime staat nu als eerste op de reservelijst, ik heb met haar afgesproken dat als Hasina niet komt Linda vervalt als fotograaf en komt als model.

Top Marit!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:30

Ik neem zoals gewoonlijk nog moodboard inspiratie mee. :) zo raken we nooit door de poses heen!

Is het trouwens oke als ik een backstage filmpje maak? :) ik heb een digitale camera gewonnen die HD schijnt te filmen dus die wil ik nog even reviewen.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:57

Marit schreef:
Ik neem zoals gewoonlijk nog moodboard inspiratie mee. :) zo raken we nooit door de poses heen!

Is het trouwens oke als ik een backstage filmpje maak? :) ik heb een digitale camera gewonnen die HD schijnt te filmen dus die wil ik nog even reviewen.

Ik ook haha, hebben wij in ieder geval genoeg inspiratie ! :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:09

Ik ben net onderuit gegaan met mij fiets op het asfalt.. Dus heb een lelijke schaafwond op mijn arm.. Is dat een probleem?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:20

Maar hoelaat is het verzamelen dan want dat staat niet op het schema en wil jij je 06 mog even bpe jis?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 21:21

Marit schreef:

Vind ik prima. :j

Ik heb jouw nummer nog wel Caitlin, zal de mijne nog even sturen. Om half 12 zijn Mara, ik en de mua op de locatie. ongeveer 12 uur komt Fira en die pikt eventueel wat mensen op bij het station, dus die moeten dan wel om uiterlijk 12 uur klaar staan bij het station.

De shoot begint om half 3 en de fotografen zie ik het liefst tussen half 2 en 2 uur verschijnen.

Ah balen nafnaf dat is vast pijnlijk.....geeft niet voor morgen hoor. Zou jij om half 1/uiterlijk 1 uur aanwezig kunnen zijn graag voor de make up.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:02

Wie staan er om 12 uur op het station? :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 22:34

Dacht alleen Coronalime zal zo even gaan informeren voor je.

Ik ga er van uit dat Hasina niet gaat komen. Ga niet langer wachten op een reactie. :n

Krijtje is ziek en heeft zich afgemeld dus 2 plekken over bij de fotografen. xLoki komt en joey_lover is nog even afwachten er gaat nu een pb naar haar toe.

Jis_ schreef:
[/quote]