Had ook graag meegedaan met mijn haflinger ruin.
En aangezien ik zelf in Ede woon was het lekker dichtbij geweest.
Jammer, volgende keer beter..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zie nu al behoorlijk op tegen de 30ste, ik durf hem niet los te laten, ik durf er waarschijnlijk niet op daar, en ik ben bang dat hij aan de hand, door mijn spanning gaat lopen kloten
Je hoeft hem niet los te laten, je hoeft er ook niet op als je dat niet wil en aan de hand zal ie zich echt wel gedragen hoor. En zoals ik al zei, dan neem je iemand mee die hem wel durft vast te houden...
Ik ga het wel proberen, en neem wel de spullen mee om te rijden... misschien verbaas ik mijzelf

Citaat:EDE - Donderdagmiddag 6 maart werd er een natuurbrand gemeld op de Ginkelse heide.
Het bleek te gaan om een heidebrand nabij de Koeweg. Door snel op te schalen kreeg men hulp van brandweer Ede, Otterlo, Harskamp, Bennekom, Lunteren en waterwagens uit Ede en Kootwijkerbroek. De brand was hierdoor snel onder controle. De heidebrand heeft gewoed over een gebied van 300 bij 300 meter.
En het is niet in de buurt van de meeting.
Het gedeelte waar de meeting is ijn we zaterdag ook overheen gereden en het was maar een stukje van 300m2 wat verbrand was...
Ik heb er zin in, maar vind het ook nog steeds een beetje eng

.