Ze geven voor morgenmiddag droog weer op met zon. Bij 3 verschillende sites waar ik heb gekeken. 's Ochtends gaat het wel regenen. 4mm staat het nu op.
Wat te doen, wat te doen
Als we het zouden cancellen en het wordt morgenmiddag mooi weer, baal ik écht heel hard..
quera
Geplaatst: 26-10-13 15:59
Ik zeg doen Mocht het in de ochtend ineens gaan storten dan kunnen we vast even een droog plekje opzoeken.
Ik begin me steeds beroerder te voelen, vrees dat er toch een griepje aan komt. Ik zal dus morgen, hoe het weer ook is, niet meegaan. Ga mezelf even volstouwen met sinaasappels en dan komt het vast wel weer goed
MadelonSunny
Geplaatst: 26-10-13 16:06
Ik zeg verzetten. Van regen wordt je echt niet vrolijk tijdens een fotomeeting Edit: Zondag overdag is er veel bewolking en valt van tijd tot tijd buiige regen met kans op onweer. En ze geven waarschuwingen vanwege verwachte storm morgen en maandag.
Nee als t zulk weer wordt als dat ik las moet ik ook afzeggen. Begin net profijt te krijgen van m'n medicijnen als ik dan te pletter regen kan ik weer opnieuw beginnen. Echt balen dat onvoorspelbare Nederlandse weer
Ik kan sowieso niet mee, mijn schouder zit nog steeds zo op slot dat ik niet kan autorijden of een camera op kan tillen. De voorspelling voor de middag is best aardig, misschien alleen met de middaggroep?
2 meetings in 1 weekend wordt mij een beetje teveel ben ik bang. Plus dat er ook best een aantal mensen niet op zaterdag kunnen. Als we nog langer wachten zijn de bomen kaal.
ja volgende week wordt het geloof ik weer goed dus
quera
Geplaatst: 26-10-13 17:01
Ik kan alleen volgende week zaterdag ochtend
valiantS
Geplaatst: 26-10-13 17:02
Is het te doen om met de kleinere groep ( en dan bv 1 groep maken ) die we nu hebben later te beginnen zodat we morgenochtend iets meer tijd hebben om het weer aan te kijken. Een beetje wind vind ik op zich nog wel leuk al die dwarrelende blaadjes Ik denk dat na maandag het bos wel aardig kaal zal zijn. En is er daar gelegenheid om evt snel te schuilen?
Ik roep ook maar wat opties hoor ! ......en vandaag was het zulk prachtig weer
quera
Geplaatst: 26-10-13 17:03
Ik kan alleen morgen ochtend dus ik zou al niet kunnen