Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coentjuh schreef:Bruine nagellak, vandaag nog gekocht, zelfde kleur als het pakje... mee eens?
Waaah goed dat ik mijn bed net op moest schudden. Zie ik die snowboots eronder liggen toen ik het matras optilde haha.. Staan echt klaar! Heb er echt zin in, super leuk!
Wat balen AZNlady, dacht eerst dat je naar mij kwam en om zou rijden met je scooter.. Pontjes gaan pas rond 10 uur ofzo. Maar dat is echt al een eind hoor op je brommer. Echt geen ouder/kennis die je een stukje op weg wilt brengen met de auto?
Coentjuh schreef:Bruine nagellak, vandaag nog gekocht, zelfde kleur als het pakje... mee eens?
Waaah goed dat ik mijn bed net op moest schudden. Zie ik die snowboots eronder liggen toen ik het matras optilde haha.. Staan echt klaar! Heb er echt zin in, super leuk!
Wat balen AZNlady, dacht eerst dat je naar mij kwam en om zou rijden met je scooter.. Pontjes gaan pas rond 10 uur ofzo. Maar dat is echt al een eind hoor op je brommer. Echt geen ouder/kennis die je een stukje op weg wilt brengen met de auto?
AZNLady schreef:Coentjuh schreef:Bruine nagellak, vandaag nog gekocht, zelfde kleur als het pakje... mee eens?
Neee, mijn moeder gaat zelf naar oosterhout.
Maar daar is ze pas om 11 uur.
ladylay schreef:Caitlinn, ik dacht dat ik er niet meer tussen zat.. Had paar pagina's terug aangegeven dat de kans klein was ivm weer... Aaargh, waarom dat Nederlandse weer!
ladylay schreef:Nee, voor mij ligt het aan het weer. Als het regent ziet Beau er niet uit en wij ook niet. Alles zit dan onder de modder en blubs, bleh.
En aangezien ik ver moet reizen heb ik daar rekening meegehouden. Mijn ouders wonen in een andere stad en ik kan de auto nu iet meer regelen![]()
Snap ik CaitlinnHet is ook k u t
_Caitlinnn schreef:ladylay schreef:Nee, voor mij ligt het aan het weer. Als het regent ziet Beau er niet uit en wij ook niet. Alles zit dan onder de modder en blubs, bleh.
En aangezien ik ver moet reizen heb ik daar rekening meegehouden. Mijn ouders wonen in een andere stad en ik kan de auto nu iet meer regelen![]()
Snap ik CaitlinnHet is ook k u t
Oke, alleen het is op een zandverschuiving.. Ben er vandaag nog geweest (soort gelijk gebied) en er is echt geen plas te zien.. nergens.. Dus van modder echt geen sprake.
Waar kom je vandaan?
Kan je niet met mij mee of iemand anders mee rijden?
Desnoods zonder hondje..