Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josfoto schreef:Nee, he; 4 mei en niet 3 mei.
Geen gekwikbal met datums en zeker niet vlak voor de shoot.Channiiiej schreef:Oei balen, maar wel luxe om tekunnen kiezen idd..
Hoop stiekem wel dat je voor onze meeting kiest *hoopt*
Wat mij betreft kan de meeting ook naar zaterdag 3 mei worden verplaatst, maar dan moet wel iedereen kunnen natuurlijk!
JAZZ4ff schreef:Sorry jongens ik ga voor de strandmeeting die meeting stond al langer op 4 mei vast en door mijn onoplettenheid, mijn agenda niet aangepast.
Al was deze meeting voor mij qua afstand gunstiger, 10 min. van mijn zus vandaan.
Bagheera_206 schreef:Channiiiej schreef:Ik heb al een oproep gedaan op FB en om me heen gevraagd, helaas geen visagiste die kan/wil..
De weersverwachting is wel super.. Laten we hopen dat het zo blijft!!
[ Afbeelding ]
Ik heb poging gedaan je aan groep toe te voegen op feestboek waar ook beginnende MUAH's actief zijn.
Josfoto schreef:Ik denk dat je met 7 fotografen een ruime bezetting hebt. Bij meer fotografen creeer je n tijdsdruk en dat zie je terug in het resultaat vd shoot.Channiiiej schreef:Weet er iemand nog een (of meerdere) fotograaf die nog mee zou willen?
filou schreef:Ik moet me onverwacht helaas toch afmelden... Door privéomstandigheden moet ik de komende dagen oproepbaar zijn en voordat ik thuis ben vanuit Gaasperplas met het openbaar vervoer dan ben ik zo 1,5 uur verder en dat kan helaas echt nietBovendien is het niet zo fijn voor de fotografen om halverwege de shoot ineens weg te moeten..
Baal als een stekker, had er zelf ook echt veel zin in, helemaal met alle gave fotografen die mee gaan, maar er zit helaas echt niets anders op voor mij![]()
Er staan gelukkig veel reserves op de lijst, hoop heel erg dat een van hun op zo'n korte termijn nog kan!!
Mocht er nog een vervolg komen hou ik me zeker aanbevolen
Sorry!!!
Channiiiej schreef:Wat super jammer, Filou! Lijstje word weer aangepast!
Fotografen: willen jullie dat ik een reserve model probeer te regelen, of liever niet en dat we 3 groepjes maken?