Ja die ruis dat is waar alleen lijkt het bij mij zo extreem haha. Het ging me voornamelijk om de lucht en of de kleur goed was Vond de uitgebeten lucht echt niet mooi
Foto's staan op een laag pitje momenteel. Heel erg druk met school, lange dagen, laat thuis en veel opdrachten Daarnaast moet ik voor zondag ook nog een surprise met gedicht hebben gemaakt dus het gaat niet zo vlot helaas. Sorry..
Ja in de vakantie heb ik sowieso tijd zat Ik probeer het zo snel mogelijk te doen, maar school gaat toch even voor..
lovey_ou
Geplaatst: 03-12-13 19:25
Ik verwacht dat me laptop de 6de wordt genaakt dus dan zal ik wel direct al aan de slag gaan. Denk dat het dan nog een paar weken duurt en dan is het wel af Ik heb lekker kerstvakantie en die uren zal ik besteden aan mijn nieuwste aanwinst en de rest naar de foto's haha Maar hoop ze eind van deze maand af te hebben.
Ik neem aan dat het voor de deadline wel moet lukken de persoon die een poging heeft gedaan om mijn computer te maken zou voor me kijken of die nog een leuke computer voor me in de aanbieding had dus hoop dat ik dan voor de kerst een nieuwe computer heb.
Zouden de modellen mij een pb'tje willen sturen met naam van hun paard en e-mailadres? Ik heb tot nu toe nog maar van 2 mensen een berichtje ontvangen! Wil dan niemand mijn foto's hebben?!