Fotomeeting Limburg *Heldense bossen?*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum?

24 Augustus
2 (13%)
25 Augustus
Geen stemmen
31 augustus
Geen stemmen
1 september
4 (26%)
7 september
2 (13%)
8 september
7 (46%)

Totaal aantal stemmen: 15

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 13:18

Ik heb nu een wedstrijd shoot die ik aan het bewerken ben
En ja.. die heb ik vantevoren gewaarschuwd dat het even kon duren.

Gelieve verder hier niet over te klagen

Maar dat is meteen de reden waarom ik al een deel online heb gezet. Zodat jullie wel een paar foto's hebben.

Weet niet hoe het met de andere fotografen zit :o

XxLiEsJuHhxX

Re: Fotomeeting Limburg *Heldense bossen?*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:12

Ik klaag niet wil je er alleen op wijzen dat het erg slechte publiciteit voor jou als fotograaf is.. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ''even'' niet als een maand zou rekenen.. Dan zou je beter kunnen zeggen het gaat een hele tijd duren eerdat de foto's klaar zijn..
en over zeuren.. Als ik een van de modellen was geweest had ik echt wel gezeurd.. O:)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 20:16

Van mij mogen ze zeuren
Ik doe dit puur voor portfolio en de modellen daarnaast blij (hopen).te krijgen

Alleen heb ik een studie nu die iets veeleisender is dan ik verwacht had tegenover vorig jaar.

Zowiezo ga ik vandaag verder met de wedstrijd foto's. En daarna ga ik verder hier.

En ik heb al een deel eroo staan he...2 fotografen zowiezo nog niks, daar voel ik mij dan ook niet verantwoordelijk over :o

Maar vandaar dat ik ook zeg, ga hier aub niet verder op in. Ik heb al een deel geplaatst en ik voel me wel schuldig dst het lang duurt hoor. Maar ik kan er niets aan doen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:40

als organisator zou je je daar juist verantwoordelijk over moeten voelen..
Je doet het puur voor portfolio materiaal.. klinkt niet echt netjes.. je doet het om te oefenen om ervan te leren.. Maar je doet het ook om een naam te maken.. En als je zo omgaat met je klanten.........

Ik heb ook een zware studie.. maar als ik ergens A voor zeg, zeg ik ook B.. Je moet je niet opgeven ofzo als je geen tijd hebt om B te zeggen.. Ik vind het gewoon zwaar klote voor de modellen.. En heb het dan dus niet alleen tegen jou. ;)

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:47

Ik heb begrip voor je situatie ylvy en ook vast voor die andere 2..
Daarom zal ik niet gaan zeuren.. Ik heb ook chronisch tijd te kort..

Wel denk ik dat het eens tijd wordt om niet alleen naar jezelf te kijken..
Jij hebt een mooi portfolio nodig, die je niet krijgt zonder modellen.
Van je modellen eis je ook dat ze netjes verzorgt gepresenteerd worden op de afgesproken tijd en locatie.
Dan mag ik als model ook een tegen prestatie verwachten.. Wat in dit geval foto's zijn.. Waar je niet een maand op moet wachten. Dan denk ik dat je als fotograaf gewoon niet naar een meeting moet gaan en op de tijd dat je de meeting zou hebben, eerst je foto's bij moet werken en weer moet gaan als je tijd hebt.
Je zult dan toch overwogen beslissingen moeten maken.. Of niet gaan of ergens toch er tijd voor maken..
Maar dat is mijn mening.. Ik zou zeggen ook voor de andere fotograven, geef sowieso iedereen een 3 foto's (wat ylvy heeft gedaan) o.i.d., ik heb liever dat jullie alle foto's er onbewerkt op zetten, waarvan ik zelf zou zeggen die ik graag bewerkt zie.. Bespaart jullie weer tijd ;) in dit geval..

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 20:51

Ik zei net al:
Ik voel me ook schuldig

Maar ik bedoel het niet verkeerd hoor
( helaas worden dingen via internet altijd fout opgevat )

Maar ik ga niet mijn studie laten liggen voor foto's, sorry.

Maar ik doe mijn best en meer kanik niet doen. Voor de 3e keer: wil je er asjeblieft niet verder over doorgaan?

Ik ga in deze periode ook niet meer naar meetings, dit was de laatste dit jaar als fotograaf en deze meeting was orgineel ook eerder gepland. Maar door rotweer moest het verplaatst worden.

Dus nogmaals: ik ( en ik hoop/denk de anderen ook ) doe hartstikke mijn best om alles te regelen, dan vind ik het heel zonde dat jullie alles zo zien. Ik heb al teveel klachten gehad en organiseer dan ook nooit meer een meeting in limburg. Dat laat ik lekker aan anderen over
Laatst bijgewerkt door Ylvy op 13-11-13 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:59

ik wil je ook niet aanvallen.!! Ik wil je er alleen op wijzen. Want het zou jammer zijn als je dadelijk ''slecht'' ter naam komt in de fotografie wereld doordat je nu er met de pet naar gooit.
Je hebt toch ergens binnenkort ook een meeting waar je als model heen gaat. dan wil je toch ook op normaal termijn je foto's krijgen zodat je kan gaan kiezen welke foto's je eventueel bij wilt bestellen.. Dan zou je het ook erg vervelend vinden als het een maand duurt. En als je echt serieus wilt zijn in de fotografie wat je wilt gezien je website enz. Dan moet je daar tijd in steken. En als dat voor een oefening niet lukt.. Hoe lukt het dan bij een betaalde shoot.
Nogmaals het is echt niet om je aan te vallen of slecht over je te praten.!!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 21:02

Nou, eerlijk gezegd zou ik dat geen probleem vinden :o
als ik langer moet wachten vind ik dat niet erg, ik heb al 2 jaar geen foto's gehad dus dat maandje vind ik geen issue

betaalde shoots plan ik als ik er tijd voor heb

en deze meeting is verplaatst, hij was origineel in een periode wanneer ik dus WEL kon. :n

ik stuur je even een whats app berichtje

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:51

Zo te zien staan alle foto's er ondertussen op of niet?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 09:26

Sinds gisteravond wel ja

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:52

Dan zal ik in m'n vakantie eens gaan kijken welke ik ga bestellen :):)
Moeilijk, zitten veel leuke Tita foto's tussen *-:)

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 12:20

Ik vind alle foto"s echt heel erg knap! Maar het waren dan ook leuke modellen! :)