Jikkeee schreef:Gave foto's Kim! Mooie stijl heb je, hou daar wel van.
Ik ben mijn kaartje vergeten mee te nemen, hopelijk denk ik er morgen aan...
Dankje!

Ga dalijk beginnen aan wat foto's van de middag groep!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jikkeee schreef:Gave foto's Kim! Mooie stijl heb je, hou daar wel van.
Leverage schreef:Jikkeee schreef:Gave foto's Kim! Mooie stijl heb je, hou daar wel van.
Dankje!Ben ook benieuwd naar jou foto's! Vond je het niet jammer dat je niet gefotografeerd had achteraf?
Ga dalijk beginnen aan wat foto's van de middag groep!
Jikkeee schreef:Foto foto foto foto foto
Dorus schreef:Natuurlijk stuur ik een sms-je als ze weer terecht is. Ik weet hoe ik me altijd zorgen maak om andermans paarden als ik dergelijke verhalen op Bokt lees en hoe fijn het dan is om bericht te krijgen van de afloop. Helaas had ik niet van iedereen het nummer dus moest ik het met bokt doen en dat was blijkbaar iets te cryptischDank aan Timo voor het quoten, want toen ze eenmaal weer goed op stal stond ben ik in bed gevallen.
Maar we kregen rond half 6 bericht dat ze gevonden was en ergens op stal stond. Het lijkt erop dat ze niks heeft opgelopen, ze had enkel wat opgedroogd bloed aan d'r rechter achterbeen, maar ik kon niet eens een wondje vinden bij het afspuiten.
Mijn man is vanochtend nog naar stal geweest. Hij heeft haar 20 minuten in de stapmolen gehad en nog even aan de hand gedraafd en ze liep gewoon rad. Vanavond even rustig onder het zadel kijken, maar het lijkt erop dat het wel meevalt.
Josien_ schreef:Jikkeee schreef:Foto foto foto foto foto
Ik weet niet of je mij bedoelde maar bij deze![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-746GCRLR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3BDWRD4R.jpg
Er wordt nog niet echt met hem gewerkt hoor.
Eb01 schreef:Jikkeee schreef:Ja bij mij ook. Volgens mij vind mijn camera het leuk om mij te pesten. Net dat ene kleine etterige bloemetje scherp, maar groot paard? Neuuuuh waarom zou ik. Denk dat ik maar een echtscheiding ga aanvragen
Ehhh 'etterig bloemetje' ? Dat meen je toch niet hè?