Shiva staat weer lekker van der hooi te genieten. Ze is goed moe, maar dat is natuurlijk niet gek na haar wilde avontuur alleen door het grote Surea galopperen Vondt het hartstikke leuk om een keer mee te maken!! Ben erg benieuwd naar het resultaat Super bedankt meiden!!!
ja , bij het los gooien, ze wilde even alleen op avontuur denk Gelukkig stond ze bij het wildrooster te wachten Was wel even in lichte paniek , maar is allemaal goed algelopen en heeft zich daarna keurig gedragen
Zo, ik zit weer te wachten op de trein. Nog even snel wat halen in de stad en dan aan de foto's. Ik hoop ze vandaag al af te hebben, omdat ik erg drukke weken tegemoet ga. Hopelijk lukt het. Het was overigens een erg leuke en gezellige dag, met een goede organisatie!
Ik heb het erg naar mn zin gehad vandaag ! Hoop dat er ook nog wat leuke foto's uitgerolt zijn ! En wat een knappe paardjes waren het toch, stuk voor stuk
Hallo allemaal, ik heb enorm genoten! Schitterend paarden voor de lens gehad, dank jullie wel! ik ga nu een beetje door de foto's heen bladeren en zal vanavond wat foto's op facebook pagina zetten, zal zo eerst de groepsfoto erop zetten