hahaha zo erg!! wat een luxe positie heb ik toch weer misschien vinden ze mijn debbie wel knapper
heleenxx
Geplaatst: 06-11-13 17:59
Nee ze bewaren vast de mooiste voor het laatste. Doe ik ook altijd met een gebakje, het lekkerste hapje voor het laatst bewaren. Ze hebben eerst op Debbie geoefend.
İk werk op alfabetische volgorde dames. Zo staan mijn mappen gesorteerd
rndmusername
Geplaatst: 07-11-13 14:11
heleenxx schreef:
Nee ze bewaren vast de mooiste voor het laatste. Doe ik ook altijd met een gebakje, het lekkerste hapje voor het laatst bewaren. Ze hebben eerst op Debbie geoefend.
HAHA!
heleenxx
Geplaatst: 09-11-13 18:56
Morgen is de meeting alweer 3 weken geleden. Ik vind het best jammer dat er nog maar zo weinig foto's te zien zijn
Vond dat ik ook vrij snel een eerste deel heb af kunnen leveren. Nu doe ik af en toe iets en na mijn tentamen van maandag hoop ik het snel af te kunnen ronden. Ik wil graag de foto's afleveren op een manier waar ik tevreden mee ben. Bij sommige foto's houdt dat in dat ik handen/touwtjes weg moet werken, waar ik gewoon meer tijd voor moet nemen.. sorry dat jullie geduld op de proef gesteld moet worden, maar ik doe echt mijn best. Ben gewoon nog geen snelle bewerker..
Geen zorgen hoor, geduld is een schone zaak. We wachten gewoon af.
heleenxx
Geplaatst: 09-11-13 23:47
Dat snap ik hoor, en zo heeft iedereen zijn redenen. Maar toch, na 3 werken is nog niet eens de helft van alle foto's geplaatst, dat vind ik toch wel vreemd. Lizet bijvoorbeeld heeft al 2 weken geleden gezegd dat ze met de foto's bezig was maar sindsdien is het stil. Ik snap dat er andere dingen kunnen zijn maar laat dan even wat van je horen, zeker als je initiatiefnemer bent van deze meeting
Na een drukke en stressvolle week nog eventjes de laatste foto's reachtgemaakt dus hierbij, haha heleen ik heb de horizons even recht gemaakt Hoop dat ze zo goed zijn, ik heb me er dood op lopen staren, volgens het lijntje waren ze nu recht!