Ginkelse Heide zondag 4 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:27

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:27

klopt, daar ving iemand dr gelukkig! helaas ren ik niet zo snel als dat zij doet richting dat hek.. toen ik zag dat ze was gevangen voelde ik zo'n opluchting....

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:28

horsesm schreef:
Ik wil even mededelen dat mijn foto's 2 weken duren hooguit 3 Ivm fulltime, werken erg aanstaand weekend op vakantie ;) excuses alvast dat het wat langer gaat duren dan normaal...

Bedankt voor het laten weten en een fijne vakantie!

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:29

Baileysdream schreef:
klopt, daar ving iemand dr gelukkig! helaas ren ik niet zo snel als dat zij doet richting dat hek.. toen ik zag dat ze was gevangen voelde ik zo'n opluchting....

Dat kan ik goed begrijpen. Toen die van mij los was bleef hij gelukkig in de buurt.
Wat een gaaf dier trouwens!

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:33

Ik werk het gewoon model na model mijn foto's af. Dan hou ik een beetje overzicht. Aangezien ik op dit moment vrij ben denk ik dat ik binnen 2 of 3 dagen alle foto wel af heb. Ondertussen zijn de foto's van Yara klaar en staan op mijn fb pagina. De link is te vinden in mijn onderschrift.
Afbeelding

laboum

Re: Ginkelse Heide zondag 4 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:34

Mooie foto zeg! En ik vond het harstikke stoer van Anouk :)

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:36

Ik vond het ook stoer! Deze foto vond ik niet onwijs mooi maar het toont gewoon een blije ruiter en een blij paard :)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:36

laboum schreef:
Baileysdream schreef:

Dat kan ik goed begrijpen. Toen die van mij los was bleef hij gelukkig in de buurt.
Wat een gaaf dier trouwens!

dankje, ja we zagen dr door het hek heen gaan en eigenlijk de enigste gedachte die ik toen had was daar gaat me pony.... en het mooiste is nog wel dat een van de wandelaars stond ze zowat voor stil.. en die stapt netjes opzij dat ze erlangs kon ... maar was ook wel logisch dat ze die kant op rende, want dat is richting onze stal.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:40

Ik ben totaal niet tevreden met mijn foto's, maar dat zag ik al mijn schermpje.
Tijd om mijn camera + lens na te laten kijken...

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:43

Marlies ik vind het anders erg gave foto's van de hele ochtendgroep! En als ik zag hoe druk je af en toe was, en hoe goed je het nog hebt geregeld, daar mag je trots op zijn hoor.

Leuk die rijfoto's. Het rijden zag er inderdaad echt niet uit. :o Maar ik was zo blij dat ze 'gewoon' braaf was. Echt genieten. Ook wel te zien aan mijn rare lach denk ik. :+ Dus deze foto's betekenen heel veel voor me. Echt super bedankt! _/-\o_

Cynthia binnenkort zit jij er ook op hoor! Ben erg benieuwd hoe jouw zwartje ohz toont.

Mandy echt zuur dat dat vandaag nou moest gebeuren. Ik heb Dream eerder gezien en weet hoe braaf ze is. :(:)

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:46

absque_dubio schreef:
Marlies ik vind het anders erg gave foto's van de hele ochtendgroep! En als ik zag hoe druk je af en toe was, en hoe goed je het nog hebt geregeld, daar mag je trots op zijn hoor.

Leuk die rijfoto's. Het rijden zag er inderdaad echt niet uit. :o Maar ik was zo blij dat ze 'gewoon' braaf was. Echt genieten. Ook wel te zien aan mijn rare lach denk ik. :+ Dus deze foto's betekenen heel veel voor me. Echt super bedankt! _/-\o_

Cynthia binnenkort zit jij er ook op hoor! Ben erg benieuwd hoe jouw zwartje ohz toont.

Mandy echt zuur dat dat vandaag nou moest gebeuren. Ik heb Dream eerder gezien en weet hoe braaf ze is. :(:)

Ik zal je/jullie op de hoogte houden ;)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 18:47

Ik word helemaal verliefd op mijn paard door al die prachtige foto's.
Marlies, ik wist niet dat ze er zo chique uit ziet als vooraanzicht :~

T is maar goed dat ze al van mij is, als haar oude eigenaar haar zo had gezien was ze vast flink duurder geweest. :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:48

Ja, ze is superknap!! :))

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:48

absque_dubio schreef:

jep, maar moet niet vergeten dat het ook een echt dametje is met dr eigen karakter, maar denk ook wel dat dit grotedeels te maken heeft gehad met die wesp.. ben allang blij dat ze werd gevangen.

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:58

Foto's op de pc aan het zetten en dan vast een paar bewerken
Iedereen bedankt voor de gezellige dag en bedankt voor de organisatie!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 19:03

Marlies bedankt voor het organiseren (veel meer dan met het idee komen en wat lijstjes quoten heb ik namelijk niet gedaan). Als ik weer eens iets wil hier in de omgeving vraag ik wel direct naar iemand die de organisatie/ planning wil doen. Ideeën verzinnen ben ik goed in, de uitvoering wat minder.

Ik vond het echt een leuke dag

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:14

Ik ga nu ff gauw van elk paard 1 foto bewerken (oke van Saluut heb ik er 2 :') ), dan filmpje kijken met Nikki :D Wij vonden het ook erg leuk vandaag, ondanks alle spanning en sensatie :D Hihi!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:16

Graag gedaan hoor. :) Om zoiets te organiseren heb je toch wel wat fotomeeting ervaring nodig. :j
Dan weet je hoe alles reilt en zeilt. ;)

Ik zou het alleen zelf niet meer op die plek doen. Weinig variatie op de locatie zelf. Ik weet nog wel een plekje op de hei maar dat is de Edese hei, en daar is ook parkeerplek genoeg en er is meer variatie en een superbreed galoppeerpad, is ook makkelijker en veiliger...

Bellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:20

Marlies ook even van mijn kant.....goed geregeld! Ben het wel met je eens wat locatie betreft, maar begreep dat de hei over een paar weken in bloei staat en dan ziet het er ook weer heel anders uit:-)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:22

mee eens, ook de konijnenhollen op sommige stukken waren niet te overzien meer.. : ')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:24

Ja ok maar er is gewoon weinig variatie.

De locatie die ik in mijn hoofd heb is meer geschikt. Staan boompjes, struikjes, breed pad, fietspad, bos, zandverstuiving iets en écht hei...heb er vaak gereden op een Fjord die ik verzorgde toen. Super plek!

Edit: ik ben druk bezig met een site te maken waar iedereen haar foto's op kan zetten. Die voor de ochtendmodellen is al klaar en mijn eigen foto's staan daar al op. Zal hem morgen voor de middaggroep maken en dan een PB klaarmaken met handleiding en die gaat naar alle fotografen.

Site wordt: http://fotomeetingginkelseheide4aug.weebly.com/

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:26

Mooie foto's al Marlies van de ochtendgroep!! En super georganiseerd natuurlijk. :)
De edese hei is inderdaad ook prachtig..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:27

Ik zal even een foto doen van jou mooie Willemijn. :D

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:30

doe de volgende keer maar de edese hei, keek net google maps. dat is nog geen 1 km bij mn stal vandaan! begin van de heide waar ik erop kom is dat al :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:35

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding