Kasteelmeeting - Oktober 2013

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Re: Kasteelmeeting - Oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:59

leuk he hobbywinkels dat is zo uitstervend zit er hier nog leuke in alkmaar verder haal ik alles via internet

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:02

Wij hebben hier nog een ouderwetse hobby winkel, gelukkig!
Met een muur voor lades met kraaltjes!! Hemels :D
Kom er vaak voor m'n naaispullen enzo :)

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:55

Alles weer even bijgelezen! En jeetje wat zie ik weer gave dingen voorbij komen! :D

Schema ziet er top uit Richard!! +:)+ hoe veel modellen heb en we nu? Er ebben er een paar afgezegd zie ik...

Ik ben inmddels bij de kapper geweest en m'n lange haar is zo'n 15 cm korter hahahaha :') stond iets vlotter vond ik! M'n rok was binnen die ik besteld had maar de kwaliteit viel me zeer tegen, erg hard materiaal. Ik heb er wel een foto mee gemaakt voor het idee, maar heb dezelfde besteld van zacht materiaal. (Op de foto heb ik ook geen make up op enzo dus daar niet op letten ^^ )

Afbeelding

Van de week haal ik de hoed en bril (goggles) op, en heb een pistool geregeld:

Afbeelding

Netpanty heb ik, schoenen ga ik van de week kopen (: iemand heeft nog een opa ie een oud zakhorloge heeft dus hopelijk kan ik die lenen!

Gaat top hier!! :D heb onwijs veel zin in de fotomeeting!

Alleen m'n zwarte corset is kapot, die op m'n rode rok kan... Even kijken of ik nieuwe baleinen kan halen of een nieuw corset... Het gaat om deze rok!

Afbeelding

Wat vinden jullie van dit corset op die rode rok?

Afbeelding

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:08

Prachtig korset zeg! Vind dat steampunk achtige zoo gaaf! Dat wil ik ook ooit nog!
Denk dat het heel goed kan op die rode rok. :D

Wat betreft t winkeltje zit die hier niet meer, dus maar na mn tentamens eens kijken of Deventer nog wat heeft. :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:26

Wauw wat een gave kostuums al zeg!
Heb ook veel zin in de meeting, ben benieuwd! :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:29

Ik heb maar 1 outfit, mijn narrenpak. ik zou om het bv een andere look te geven, tussen door kunnen wisselen van panty schoenen of korset oid.
zal ik mijn ukelele ook nog meenemen?

en ik heb niets van een moodboard. ik weet ook niet wat voor make up ik wil Ik zal morgen wat dingetjes uitproberen :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 07:50

Ziet er allemaal tof uit. Robin, ik denk dat het zwarte korset wel op je rode rok kan hoor. Rianne, denk dat het wel leuk is als jij je ukelele meeneemt.

In verband met alle afhaakjes, veranderingen en dingen die er misschien zullen gaan komen heb ik nu 2 indelingen gemaakt. Een op basis van 4 groepen en een op basis van 3 groepen.

Schema:
https://docs.google.com/file/d/0B4dFw7t ... sp=sharing

Indeling:
https://docs.google.com/file/d/0B4dFw7t ... sp=sharing

Kunnen jullie je vinden in het schema en de groepsindeling? Bij de fotografen staat diegene waarvan ik zeker wat dat ze beschikt over een flitser vet gedrukt zodat deze gedeeld kan worden en zij de ander eventueel kan helpen ermee.

Voor de modellen, grimeur en visagiste is het 09.30u op Stal Vlietlanden zodat we daar om kunnen kleden en visagie kunnen doen. Daarna rijden we richting het kasteel. De fotografen hoeven pas om 12.45u op Kasteel Radboud te zijn. De fotografen die mee naar Vlietlanden gaan is wel handig dat zij dan eventueel 1 of 2 paarden van Lucia op de foto zetten terwijl de modellen aan het omkleden zijn.

Willen jullie gepast geld meenemen voor entree van het kasteel en de bijdrage voor visagie?

@Mirjam en Robin: Ik wil dan om 08.30u bij mij vandaan vertrekken.

Mijn extra accu voor mijn flitser is inmiddels binnen en morgen de pre-meeting. Ik heb er zin in! :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 08:05

wat waren de kosten ook al weer in totaal

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 08:16

Entree kasteel is € 5,50. Grimeur en visagiste hebben 3 uur de tijd voor ieder 3 a 4 modellen en volgens mij hebben we 10 euro per model afgesproken wat we met de hele groep delen. We hebben nu 7 modellen en 6 fotografen. Dat is dus 70 euro gedeeld door 13 is iets van € 5,40. Dus in totaal € 10,40 per persoon.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:46

Ik snap niks van je berekening maargoed _O-

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 07:32

Hmmm ik snap je schema niet helemaal Richard, met indeling A en indeling B.
Prima, ik ben dan rond kwart over 8 / 10 voor half 9 bij je!
Dus de € 10,40 is exclusief visagiste neem ik aan?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:52

Draaien we in vier groepen is het indeling A. Draaien we in drie groepen is het indeling B.

Ik moet ook goed rekenen. Het is 5,50 + 5,40 en dat is 10,90.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 11:24

Zo auto gereserveerd(dus mensen die uit gelderland komen en naar apeldoorn of deventer reizen kunnen meerijden of een andere stad op de route)

Maandagochtend even een toets maken, en dan hard aan de jurk. Ik zit nog te denken om een roosjes slinger erop te naaien zodat het een nog wat sprookjesachtiger effect krijgt, maar hier twijfel ik nog een beetje over. :) Het komt in ieder geval mooi dichtbij. :D Ik heb er zin in!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 14:08

Ik denk dat het wel een toevoeging is Anniek! :j

Ik zit nog even te kijken voor accessoires... want mijn zwarte jurk is wat kaal zo aan de bovenkant hihi. Maar het is best wel lastig. Wilde eerste een zwarte choker met kant, maar werd iets te dark :P Ik denk aan een haarketting met subtiele oorbellen, geen (nek)ketting. Wat denken jullie?

Afbeelding

Wel minder grof en meer metaal dan blingbling :P

EN IK BESTEL BIJ DEZE OOK MOOI WEER. {:}

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 14:30

Ziet er mooi uit Wendy

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 14:35

Nice!

Doe mij ook maar mooi weer! :) Gelukkig gaat er met ieder groepje een flitser mee dus mocht het heel grauw/grijs zijn moet dat een minder groot probleem zijn. Binnen viel het destijds mee qua licht in vergelijking met Loevesteijn, maar ik heb beide kastelen wel op een zonnige dag gecheckt. :=

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 14:42

Haha thanks, denk dat ik dan maar zo'n ketting ga scoren :j of zelf fabriceren van een normale ketting.

Ja, zonnetje is voor binnen ook beter vanwege net wat meer licht binnen ja! Maargoed, komt iig goed met de flitsers :D

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 00:36

Ah superleuk Lipydo! :D
Ah ik snap m Richard ^^

Schoenen gekocht gisteren, jeuj! (Eigenlijk eergisteren als ik naar de tijd kijk) xD. Nog tandwielen proberen te scoren, zijn vrij lastig te vinden helaas :(

Hmmm had die rok dus geretourneerd en een ander aangevraagd. Hij is nog niet binnen, maandag maar ff bellen (nu alweer n week terug). Heeft toch wel haast zegmaar!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 13:07

koop gewoon een goedkoop oud klokje bij een kringloop oid. en haal het uit elkaar.

heb je prachtige tandwielen!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 07:32

Nog een weekje en dan is het zover. :) Ik heb er zin in! :) De weersvooruitzichten zijn iets met wolken en regen, maar het is toch binnen. :+ En hopelijk tussendoor even droog zodat er buiten ook wat toffe foto's gemaakt kunnen worden. :)

Door alle afhaakjes, vervangers en veranderingen is Indeling B dus definitief. We werken met 3 fotografenduo's en 3 groepjes modellen. We zitten nu in de week voor de meeting en ik zal niet meer op zoek gaan naar vervangers als er nog meer mensen een afhaakje doen.

Is iedereen compleet qua financien, vervoer, kostuums, camera, lenzen, flitsers? Ik moet alleen mijn 50mm nog even bij Lara ophalen, want die heeft Wendy een keer geleend voor een fotoshoot bij Lara.

Ik zal in ieder geval vanuit Heemskerk Mirjam en Robin meenemen. Wij vertrekken al vroeg zodat we om 09.30u bij de Stal van Vlietlanden kunnen zijn om om te kleden en visagie te doen.

Marylon heeft aangegeven op tijd bij Kasteel Radboud te zijn. Aniek, wat doe jij? Inge, jij bent met grimeur ook om 09.30u bij De Vlietlanden? Lindsey misschien kun jij carpoolen met Tessa? Hoe doet de rest het met vervoer?

Willen alle modellen alsjeblieft nog even hun moodboards aan visagiste en grimeur doorgeven? Visagiste kan ik je naam via FB doorgeven en de grimeur kun je via Inge bereiken.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:01

ik weet nog niet hoe ik het met het vervoer doen.

wie rijden er nu al, en vanaf/via waar? Dan kan ik kijken of ik via ov ergens kan zijn, maar ov is op zondag een ramp hier :P.

Anders moet ik toch zelf de auto pakken(dan blijven mijn ouders maar een dagje thuis:') ), weet niet of er dan mensen kunnen meerijden zodat het niet zo veel geld kost.

dit wordt de route, ik kan dan wel een klein eindje om natuurlijk.
https://maps.google.nl/maps?ie=UTF-8&q= ... CDwQrwswAA

Ik zou evt. ook met de auto naar utrecht oid kunnen rijden en dan vanaf daar carpoolen.

Èn ik heb door slechte planning de avond ervoor een halloweenfeest georganiseerd :o . maar komt wel goed, ik neem wel een kan maté mee.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:12

Ik kan misschien taxi vader regelen en mensen meenemen vanaf station Hoogkarspel, dus roep maar wie daar gebruik van wilt maken! :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:53

ik rij denk ik via schagen, aniek op halen

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 14:39

Ik rijd vanuit omgeving Deventer met de auto, dus als er mensen uit gelderland zijn die nog vervoer nodig hebben is het mogelijk mee te rijden. :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 14:42

En hoe rijden jullie dan? Over de dijk Lelystad-Enkhuizen of over de snelweg langs A'dam?