Spannend!Over loslopende paarden gesproken Ik wil kijken of ik grotere palen aan kan schaffen, maar weet nog niet zeker of dat lukt qua financiering.Ik hoop nog dat een boer met schapen of geiten mijn huidige wil overkopen
Lonneke heeft het dus maar die paaltjes zijn dus maar een meter ofzo...daar springt elk paard overheen.
Nou die ene bleef er braaf tussen Ja ik dacht ook dat ze vrij hoog waren, maar ik blijf een vrouw ofzo met mijn inschattingsvermogen
Ja, ik wist voor 100% zeker dat ie er overheen zou springen...maar nee. Maar we hebben ook es paaltjes van 1.30 ofzo gehad en daar sprongen ze ook overheen...
Ja oké, maar toch niet fijn om het risico te lopen met paaltjes waar grotere paarden zo overheen stappen Vond het wel eng worden toen Willemijn aan kwam lopen, was blij dat die sowieso niet ging!
helemaal duidelijk waar t is.(kom er vaak hihi) ik heb t ff opgezocht,de parkeerplaats zit aan de dodeweg,tussen nr 6 (vodw) en nr 8 (isvw) in.postcode 3832 RC of 3832 RD == voor de tomtomers==
Marjo, is het ver lopen naar de locatie zelf? Want ik kan daar geen hei bedenken in de buurt eigenlijk.
don110 schreef:Ieder zijn mening :p ik vind van nieeeeet Adres snap ik niet haha, we Zetten wel gewoon die straat in de tomtom? En Dan zie ik waar het is?Het is heel makkelijk, ik ga daar altijd met Beau heen naar het bos dus dat komt wel goed. Kan het je altijd nog wel een keer uitleggen