Ik zal ze nog eens pben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rozenveld schreef:magda_90 schreef:Magda_90 : Ik ben present.De tas is ingepakt en de hond geborsteld.
Arinossa: Ollie, Kieran en ik zijn er bij
Rozenveld: present. Ben er helemaL klaar voor en ik heb er zin in
_Juudith; ik ben er ook klaar voor! Ik moet vanavond waarschijnlijk nog op shoot dus de camera nog niet klaar haha! Maar dat komt wel goed! Ook m'n vriendin blijft gewoon komen! Ze heeft er erg zin in
_Juudith schreef:Magda_90 : Ik ben present.De tas is ingepakt en de hond geborsteld.
Rozenveld: present. Ben er helemaL klaar voor en ik heb er zin in
_Juudith:ik ben er ook klaar voor! Ik moet vanavond waarschijnlijk nog op shoot dus de camera nog niet klaar haha! Maar dat komt wel goed! Ook m'n vriendin blijft gewoon komen! Ze heeft er erg zin in
Cosnuf: Present! Ik ben er ook helemaal klaar voor! Camera gereed, eten en drinken in de koelkast! Wc rol in de tas. En een dosis plezier
Arinossa schreef:_Juudith schreef:Magda_90 : Ik ben present.De tas is ingepakt en de hond geborsteld.
Rozenveld: present. Ben er helemaal klaar voor en ik heb er zin in
_Juudith:ik ben er ook klaar voor! Ik moet vanavond waarschijnlijk nog op shoot dus de camera nog niet klaar haha! Maar dat komt wel goed! Ook m'n vriendin blijft gewoon komen! Ze heeft er erg zin in
Cosnuf: Present! Ik ben er ook helemaal klaar voor! Camera gereed, eten en drinken in de koelkast! Wc rol in de tas. En een dosis plezier
mandy_8 Ik kom ook nog steeds!
Arinossa schreef:Magda_90 : Ik ben present.De tas is ingepakt en de hond geborsteld.
Rozenveld: present. Ben er helemaal klaar voor en ik heb er zin in
mandy_8 Ik kom ook nog steeds!
JesdaPowerJinn en Jesda zijn van de partij!