Hahaha ja klopt Nicole!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Netje schreef:Maar het is toch ook zo dat jullie foto's van de modellen weer gratis als portfolio materiaal kunnen gebruiken.
SSDesign schreef:Sorry dat ik even binnen kom vallen, hihiMaar mijn hele Facebook pagina staat vol met prachtige foto's die jullie gister gemaakt hebben. Ik wil even zeggen dat ik echt geniet van al jullie foto's. Ze zijn werkelijk waar prachtig geworden! Ben super blij voor jullie dat het gister nog zo'n mooi weer was vergeleken met zaterdag en vandaag.
Mijn complimenten voor alle geweldige fotografen en uiteraard ook de eigenaren van de paarden, want ze zien er stuk voor stuk prachtig uit
SannevdM schreef:SSDesign schreef:Sorry dat ik even binnen kom vallen, hihiMaar mijn hele Facebook pagina staat vol met prachtige foto's die jullie gister gemaakt hebben. Ik wil even zeggen dat ik echt geniet van al jullie foto's. Ze zijn werkelijk waar prachtig geworden! Ben super blij voor jullie dat het gister nog zo'n mooi weer was vergeleken met zaterdag en vandaag.
Mijn complimenten voor alle geweldige fotografen en uiteraard ook de eigenaren van de paarden, want ze zien er stuk voor stuk prachtig uit
Sluit zich daarbij aan.
![]()
![]()