Wat betreft de rijfotos moet ik ook nog even kijken wat dat wordt. Heb er 2 weken niet opgezeten ivm osteopathie behandeling van m en vakantie van mijzelf hoop dat ie even in de dressuurmodus wil
NienSCHaap
Geplaatst: 05-07-13 21:10
Rijfoto's hoeven niet z dressuur foto's te zijn he maar goed als je denkt dat het niet veilig is of doordat je er lang niet opgezeten heeft hoef je het niet te doen. Veiligheid voor alles!!
Ik ben voorbereid voor morgen
NienSCHaap
Geplaatst: 05-07-13 21:13
maj0 schreef:
Ooh ja ps wij willen/moeten wel smiddags haha.
Mazzel, jullie staan in de middag groep. gelukkig was er al iemand naar de ochtend groep verhuisd.
Ik ga morgen ochtend vlechten! Dus nu maar eens slapen en vroeg weer op! Tot morgen
Yvonne_V
Geplaatst: 06-07-13 05:43
Goedemorgen deze morgen! Eigenlijk ben ik al klaar wakker en sta ik op Mijn bed te springe van zin. Echter vindt de slaapKamer naast mij dat niet zo leuk Wat resulteerd in een chagrijnige broer. Gelukkig kan hij het hebben want ik ben erg enthousiast
Goedemorgen iedereen heb er zin in! Ik ben alleen vergeten tegrn de staleigenaar te zeggen dt Citano niet naar buiten mag! Dus ik hoop dat als ik daar straks kom hij nog wit is en niet bruin met groen ...
Yvonne_V
Geplaatst: 06-07-13 08:18
Help het je hopen haha en anders een foto van een groen paard is ook uniek
Na 3x douchen zit ik jeukvrij buiten. Pfff ben zelfs nog door me broek heen gestoken! Maar heb wel mooie foto's dus daar deden we het voor
Izie
Geplaatst: 06-07-13 15:13
Ik vond het ook erg leuk!! Ben super benieuwd, hopelijk zijn er wat mooie plaatjes uitgekomen ondanks dat ie staartloos was en zwaar irritant door de vliegjes
@niene87; zelfs d'r door ja? Ellendig
Brownie zat net ook onder de dikke bulten.. Zelf alleen wat brandnetelbultjes geloof ik.