Eigenaresse [***] meldt zich! [***] is een 10 jarige schimmel en beheerst kunsten van kusje geven tot het steigeren. Ook kan hij op de neckrope worden bereden
Neckrope jaaaa. Dat deed ik met Tadesse ook altijd. Hoop dat met Indy (de pony die ik vast doe) ook te bereiken. Met Sueño ga ik dat nieteens proberen haha.
Ieder paard kan het leren, alleen duurt het bij de een wat langer dan de ander
Nikkivdnberg
Geplaatst: 27-05-13 22:34
Ik wil t ook proberen met Fay haha maar blijf er wel mee tussen lijntjes of in de bak xD Fay geniet veel te veel van der vrijheid anders Hopelijk lukt het van de zomer wat beter als ik wat ga oefenen, heb zelf een neckrope gemaakt
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 22:35
Sueño is pas net ingereden, en ondanks dat Andalusiërs koel in het hoofd zijn is nog best veel best wel eng Ga 'm eerst goed doorrijden voor ik VD ga doen. Hij is in de omgang ook wat... opdringerig. Morgen ga ik er voor de 3e x op. (Daarvoor hebben er al wel mensen opgezeten hoor)
En Nikki, leuk! Gaat gewoon lukken. Misschien een keer leuk dat ik mee ga naar Fay, is wel gezellig! Leer ik jou ook meteen wat beter kennen haha.
xTammyy
Geplaatst: 27-05-13 22:36
Haha ik moet ook weer gaan oefenen hoor maar heb nu alle tijd Als [***] in een goede bui is kan hij ook los, net als de foto's in het topic in m'n onderschrift
Inderdaad, aan deze kant ook weer tijd zat. Sueño zal er aan moeten gaan geloven, hahaha.
Nikkivdnberg
Geplaatst: 27-05-13 22:37
xTammyy schreef:
Haha ik moet ook weer gaan oefenen hoor maar heb nu alle tijd Als flame in een goede bui is kan hij ook los, net als de foto's in het topic in m'n onderschrift
Jaaa ik ook eindelijk genoeg tijd! We gaan morgen maar eens beginnen met zwemmen met Fay Als t zon weer is als vandaag iig
chriske
Geplaatst: 27-05-13 22:39
Ik kan op dit moment zelf nog niet rijden, vanwege mijn knie.. Daan is ook nog niet doorgereden maar hoop ook ooit met neckrope of touwhlalster te kunnen rijden
Ik rij met Sueno nog lekker met alles erop en eraan. Zodra hij niet meer bij elke keer galop aanspringen een klein hupsje maak wil ik best een keer zonder zadel erop hahaha.
Het is echt een heel leuk beest, maar je merkt dat hij jong is. Gelukkig ben ik dat gewend (2 jaar lang pony's/paarden ingereden voor een handelaar) maar na een brave Draver die nergens van schrok is dat weer even wennen. Ben regelmatig m'n beugel kwijt ook, maar ach nog geen zand gehapt! *afkloppen, morgen weer naar een andere rijbak*
Even terugkomend op die gratis otos weggeven. Ik heb voor originele grote digitale bestanden vrij dure prijs omdat ik er dan niets meer aan zal verdienen, en na bestellingen daa staan de prijzen van op mijn website. Ik doe wel van ieder een x aantal fotos met logo die bijv. Op facebook/bokt mogen
Dat mag wel, zolang er een copyright op zit, zoniet dan weet niemand dat wij die foto hebben gemaakt. Maar bij een originele foto zit er dus geen copyright op
YentlShots
Geplaatst: 28-05-13 07:33
xTammyy schreef:
Eigenaresse flame meldt zich! Flame is een 10 jarige schimmel en beheerst kunsten van kusje geven tot het steigeren. Ook kan hij op de neckrope worden bereden
Flameeeee Jaaaaa, ik zou ik al bij een vorige meeting voor de lens krijgen , maar ik moest mezelf daarvoor afmelden Hij is zo leuuk
Ik heb nog niks in gedachte of jullie moeten voorstellen hebben? Kan hem onder schminken tot indianen paard met een touwhalster erom (hij heeft wel kortgetrokken manen)
Ik kan m gewoon in de knotten showen met een trens of stang en trens.