Studiofotomeeting | Mensenmodellen | Aalsmeer | 22 Juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:23

NoaSky schreef:
Kun je als zwangere ook met de reptielen op de foto :o lijkt me wel heel tof namelijk en ik ben er totaal niet bang van, maar ik weet niet of dat etisch verantwoord is zeg maar..

Ik weet niet welke reptielen er mee gaan, maar baardagamen kunnen salmonella bij zich dragen (weet niet hoe dit bij andere reptielen zit)
Wij hebben twee baardagamen en na het aanraken/vasthouden/verblijf schoonmaken is het altijd goed handenwassen/desinfecteren.

In hoeverre salmonella met vasthouden overdraagbaar is weet ik niet en heb ik me nooit in verdiept, maar ik zou toch oppassen met een zwangerschap..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:05

Lipydo schreef:
We hebben sowieso een draadje (waar ik mee werk) die op elke camera past. Maarja, niet draadloos dus. Wel werkbaar :P Ik weet niet hoe het werk als je een triggersetje gebruikt overigens, misschien weet Richard dat dan wel :=

Even niet bijgelezen, maar wilde even laten weten dat de Canon 60D geen ingang voor flitskabel heeft! (In de categorie 'raar maar waar', want bijv de 40D had hem nog wel :+ ). En mijn triggersetje voor Canon had laatst wat kuren :\

Oh en Sharon/Richard, zou super zijn als ik mee kon rijden, thanks :D

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:08

Ahh jammer dat ik niet mee kan! Met een vervolg ga ik wel mee als ik dan kan (als het maar niet in mei is want dan heb ik examens jeeeeee :D :D :D )
Ik blijf het topic wel volgen, ben heeeel benieuwd wat voor ideeën jullie gaan uitwerken en naar de resultaten :)

borrie01

Re: STUDIOFOTOMEETING | mensen *VOL*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:19

Heeft een 7d wel een ingang voor flitskabel

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:38

heeft nikon d3100 zo'n ingang?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:40

En een canon 400d? Een oudje al ..

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:42

Als het goed is wel :j

Ik dacht trouwens dat alle triggers gelijk waren, die van mij doen het iig met Canon, Nikon en Olympus sowieso, nooit problemen mee gehad....

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 18:44

Hmm daar zeggen jullie me wat jongens. Ging er al vanuit dat iedereen die ingang heeft := Ik heb de 400D naast me liggen en ik geloof dat ie die niet heeft. Wel afstandsbediening iets, maar weet niet of dat hetzelfde is.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:45

mijne heeft a/v out ding, hdmi, usb en gps...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:49

Instapcamera's hebben meestal ook geen ingang voor de flitskabel, de Canon 400D had hem volgens mij iig niet (heb ik in het verleden gehad dus weet het vrij zeker). :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:51

he fiets... enne nu _O-

heeft de 550d hem?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:52

Maar dan wil het met zo'n triggersetje toch wel? :) Tenminste, hier met een, ik dacht ook 400D, nooit problemen mee gehad...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:52

maar had iemand ook een triggersetje voor de nikon?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:57

Mijn triggersetje is voor Nikon en Canon en Olympus sowieso gelijk :) Dus ik denk voor de anderen ook wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:02

AZNLady schreef:
Ik heb alleen wel een tattoage op mijn onderrug.
Is dat een probleem ?
deze foto is van toen ik hem net had laten zetten :
[ Afbeelding ]

Niet echt denk ik, ik heb ook een plaatje op mn rug :=

Afbeelding

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:07

En ik ook op onderrug (rechts) en enkel (links). Beide kleurrijk (heb er zo geen foto van sorry).

@dauphine, bedankt voor de info, ik zal eens opzoeken hoe dat met slangen en spinachtigen enzo zit. Als handen.wassen voldoende is neem ik wel wat dettol mee en let ik goed op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:10

Nouu, dan komt er vast wel een oplossing dankzij triggersetjes oid :D Mijn nieuwe pakketje met studioflitsers en triggerset is vandaag bezorgd, alleen was ik niet thuis, hopelijk lukt het morgen wel. Dan kan ik het nieuwe setje ook meenemen en uitlenen bijv.

Wauuw Jolien! Zit er nog een verhaal of betekenis/idee achter :) ? Ik zou het bijv juist prachtig vinden een foto te maken met blote rug, waarbij je over je schouder kijkt en je tattoo ook zichtbaar is . Kleuren van de achtergrond afstemmen op de pauwenveer, of iets met schaduwen van muzieknootjes projecteren op achtergrond (van te voren figuurtjes uitknippen en voor flitser hangen oid?).
Die van AZNlady vind ik ook alleen maar prachtig :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:14

jij had nikon??

gave tattoo's!!!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 19:15

I love tattoos (fotograferen) :) had laatst een meisje met een sleutel op haar nek:

Afbeelding

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:18

Hoop mensen met tattoo's hier :oo
Mij niet gezien.

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:19

Joolien schreef:
AZNLady schreef:
Ik heb alleen wel een tattoage op mijn onderrug.
Is dat een probleem ?
deze foto is van toen ik hem net had laten zetten :
[ Afbeelding ]

Niet echt denk ik, ik heb ook een plaatje op mn rug :=

[ Afbeelding ]

Waauw,
Super gaaf zeg !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:27

WildWings schreef:
Nouu, dan komt er vast wel een oplossing dankzij triggersetjes oid :D Mijn nieuwe pakketje met studioflitsers en triggerset is vandaag bezorgd, alleen was ik niet thuis, hopelijk lukt het morgen wel. Dan kan ik het nieuwe setje ook meenemen en uitlenen bijv.

Wauuw Jolien! Zit er nog een verhaal of betekenis/idee achter :) ? Ik zou het bijv juist prachtig vinden een foto te maken met blote rug, waarbij je over je schouder kijkt en je tattoo ook zichtbaar is . Kleuren van de achtergrond afstemmen op de pauwenveer, of iets met schaduwen van muzieknootjes projecteren op achtergrond (van te voren figuurtjes uitknippen en voor flitser hangen oid?).

Ja dat is wel een gaaf idee!! Ik zal eens kijken of ik nog ergens pauwveren kan scoren! En even kijken voor oogschaduw in deze kleuren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:33

Volgens mij heb ik bij de Action een tijd terug oorhangers gezien met pauwenveren bijvoorbeeld! Zal ik ook eens kijken zaterdag in de stad :D ?

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:36

Mijn d40 had ook geen input, heb nu een D7000 en die heeft m ook niet.. :)

Dus ik denk dat het het handigst is voor jullie om triggersetjes te zoeken

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:52

WildWings schreef:

Hihi , dankjewel !