Ik vind het ook leuk om visagie te doen. Ervaring is dat het veel tijd kost dus wil graag daarmee helpen Die aders van Vampire diaries ( http://iansomerhalderandninadobrev.com/ ... mon_lg.jpg ) zou ik ook kunnen doen bijvoorbeeld. Heb ook huge nepwimpers!
zo grappig mijn broer heet Ian net als ian somerhalder XD haha sorry Ik ga morgen ook wel wat dingen goed op de foto zetten ik had net zo iets leuks aan XD haha
maar er worden dus standfoto's en actie foto's gemaakt? en wat gebeurd er dan binnen?( als dat mag)
Laatst bijgewerkt door JamieShanin op 17-01-13 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 17-01-13 19:01
Ik vind toch dat sparkle idee wel vet!!! En dan op de rug of naakt op de voorkant(dat durf ik wel maar dan door de sparkle mijn boobs weg zeg maar)... Kan iemand met me meedenken hoe je dat maakt?
EDIT: Zal ook wel wat fotoshop aan te pas komen denk ik zo.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-01-13 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
tennan
Geplaatst: 17-01-13 19:02
Gaaf Lypido! Ik denk dat daar voor iedereen wel wat tussen zit.
Nog even over die bustijden... Ik kan kiezen tussen 2:17 of 2:18 reistijd
Ik vraag dit weekend mijn vriend even om mijn spullen op de foto te zetten!
Ooooh Jolien wat een enorm gaaf idee van die sparkles......
Mijn vriend komt met een briljant idee, een nude shirt besprenkelen met glitters!
Lipydo
Geplaatst: 17-01-13 19:07
solarpleure schreef:
veel linkjes om te openen
Haha sorry, vandaar de opmerking om nog een moodboard van te maken ghehe.
@ Joolien: ik denk dat het redelijk simpel is om te maken Misschien wel gebruik maken van (grove) glitters. Even uitvinden waar dat gehaald kan worden. Via nabewerking het extra 'glitterende' toevoegen. Zijn wel brushes van te vinden bijvoorbeeld in Photoshop. Ik wil dit wel doen (als ik mee mag natuurlijk). Zie het plaatje ook wel voor me! En het past wat beter bij een vrouw dan een man
JamieShanin
Geplaatst: 17-01-13 19:07
pfft ik heb niemand die ff foto's van mijn dingen wilt maken haha... ik ga dus wat uitvogelen net als met de jurk.
Lipydo
Geplaatst: 17-01-13 19:08
Joolien schreef:
Mijn vriend komt met een briljant idee, een nude shirt besprenkelen met glitters!
Neeee doe het dan goed en gewoon (bijna) naakt! Ziet er anders nep uit denk ik.