Klopt het dat nina hier niet op staat? Die stond reserve maar was inmiddels dusdanig omhoog geschoven dat ze mee kon toch? is 10u de aanvang of de verzameltijd?
Ik hoorde van ts dat ik in de ochtendgroep ben geplant, omdat jij daar ook zit. Op wiens plaats ik dan kom weet ik ook niet precies..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 06-02-13 16:18
dat schema is nog van eerder.. Nina en Lisa moeten daar idd nog bij... Nina; jij komt dan op de plek waar nu "pauze" staat, dacht ik Dan hebben we alles bij elkaar tien modellen, toch?
Praktische vraag: zou iemand (TS) ff op een google maps kaartje willen aangeven - waar we verzamelen (want we kunnen vast niet met z'n allen naast elkaar parkeren) - waar we vervolgens naar toe moeten lopen (dus welk pad richting strand)
Dan kan ik me een beetje mentaal voorbereiden
En ook inschatten of ik direct mijn zadel meeneem of tussendoor even terug ren. Zo'n westernzadel is flink zwaar namelijk
_l_amanda_l_
Geplaatst: 06-02-13 17:39
ik heb het snel even geStreetViewed, en hier kwam ik uit: echt een flink parkeerveld, super!
een goeie 750 meter van de zee, gok ik Tenminste, het Hoek van Hollandpad is de beste afslag naar het strand vanaf daar, Kimberley? (vanaf de straat èn het ruiterpad)
Ik weet niet of ik nog mee kan als het op Kijkduin gaat worden. Ik laat het van het weekend nog weten maar zou het jammer vinden als het mij niet lukt te komen. Het is toch wat verder vooral onder het zadel, en vanaf de parkeerplek is het ook nog wel een stuk en vooral met showtuig en gebeuren vanaf de parkeerplek is dat best vervelend. Ik wil jullie nog heel even laten zien wat ik bedoel alvorens er een waar besluit gemaakt word Gewoon om te laten zien dat mijn optie toch beter is als het toch verder niemand wat uitmaakt.
Plekken van besloten strandjes.
Parkeerplaats in het rondje, behalve op deze foto staan er altijd niet meer dan 5 auto's! En ik kom er regelmatig. Nog niet eens 30 seconden van het strand.
Het ziet er super netjes uit meiden. Heb een hele drukke dag gehad en ben daarom weinig op bokt geweest. Dit weekend word de definitieve lijst online gezet, moet ik nog even met Rumpleteaser pben. Zij is handiger in de lijsten maken dan ik.
Amanda, bedankt voor de constructie, ziet er erg duidelijk uit. Het lijkt me het gezelligst om met zn allen op de parkeerplaats af te spreken en naar het strand te lopen.
Komt de palomino niet meer? Kan iemand even nog eens de foto's van de modellen neerzetten?
_Lisaa_
Geplaatst: 06-02-13 22:01
Ik had gevraagd of ik in de ochtend groep kon ivm vervoer en vriendin die me brengt naar kijkduin met de trailer zij kan alleen in de ochtend.. hoop dat dit nog kan.. Is er ook al duidelijk wat er aangedaan wordt? dat heb ik even gemist geloof ik haha.
Nu snap ik er écht geen drol meer van. Gaganetra ( vriendin van me ) zou toch op de plek van Yesorno gaan?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 06-02-13 22:31
oja, excuus, gaganetra op plek yesorno, lisa weet ik zo niet, dat weet TS wel Ik zet alleen de schema's ff neer voor de mensen die ze niet meer kunnen zien!